AKARYAKIT VE ENERJİDE İLETİŞİM SİNYALI

Krizler ile kaos ortamları, birbirinden farklıdır. Pandemi ile birlikte, iletişim yönetiminde 3 önemli ders çıkardık. Bunlardan ilki, krizl...

DEV TOPLULUKLARIN ORTAK AKIL İLETİŞİMİ

Pandemi gerçeği açıkça ortaya koyuyor ki, kurumların sahip olduğu en değerli sermaye; insan gücü, müşteriler ve maddi olmayan tüm varlıklar...

BASIN DOSTU 50 İLETİŞİM LİDERİ

Her yıl geleneksel hale getirdiğimiz "Basın Dostu 50 İletişim Lideri" araştırmamızın 2020 sonuçları belli oldu. Değerli profesyonellerin ye...

ENERJİ SEKTÖRÜNDE COVID-19 YÖNETİMİ

Uluslararası Enerji Ajansı'nın (IEA) raporunda pandeminin; kömür, petrol, doğalgaz, yenilenebilir enerji ve elektrik gibi kaynaklarla karbo...

LİDERİN STRATEJİ FARKI

Şirketlerin kârlı ve sürdürebilir rekabet avantajı sağlayarak büyüyebilmesi, ancak yenilikçi ve yaratıcı projeler üretilmesiyle mümkün. Ken...

İK'NIN PANDEMİ FIRSATI

Yeni tip koronavirüs salgını, sadece çalışma şekillerinde değil, çalışanlar üzerinde de değişime yol açtı. Gelecekte aranacak en belirgin ö...

İŞ DÜNYASINA YÖN VEREN 50 CEO

Aylık İş Hayatı & Ekonomi Dergisi BUSINESS LIFE'ın, her yıl geleneksel olarak düzenlediği "İş Dünyasına Yön Veren 50 CEO" araştırması tamam...

TURİZMDE TELAFİ MEVSİMİ

CovId-19 pandemisi, tüm iş kollarındaki gelecek planlarını altüst etti. 2020 yılına yüksek beklentiyle giren turizm sektörü ise mecburen tü...

YEME-İÇME SEKTÖRÜNÜN PANDEMİ SINAVI

CovId-19 salgını, yeme-içme sektörünü ve gastronomi turizmini de çok olumsuz etkiledi. Yeni tip koronavirüs nedeniyle alınan önlemelerin ...

TURİZM LİDERLERİNİN 'YENİ NORMAL'İ

Turizm ve konaklama sektörü, turist sayısı ve kişi başına düşen harcamalarda çok daha iyi rakamlar elde edeceğini planlayarak girdiği 2020 ...