CMO'NUN 'SİNERJİ' YÜKLÜ YÖNETİMİ

Şirketlerin çoğu için kritik bir unsur olan satış, başarısını, nitelikli insan gücünden alıyor. Bu kapsamdaki güçlü bir ekip, aynı zamanda ...

MARKALARDA CİNSİYET EŞİTLİĞİ

Pazarlama süreçlerinde zamanın ruhunu yakalamak ve içgörülere göre hareket etmek çok önemli. Günümüzün ve geleceğin tüketicileri, daha eşit...

PAZARLAMANIN "YENİ" TRENDLERİ

Dünyanın önde gelen profesyonel danışmanlık şirketlerinden DELOITTE tarafından düzenlenen "2021 Küresel Pazarlama Trendleri" anketi, çarpıc...

CMO'NUN, CEO ILE ORTAK AJANDASI

Pazarlama işlevi daha stratejik; ama aynı derecede karmaşık ve zorlu bir hâl aldı. Haliyle CMO'ların görevi de evrim geçirmeye devam ediyor...

PAZARLAMADA '10'LARIN TRENDLERİ

BusIness Life, 10 yaşında... Aralık 2020'de, 120. sayımıza ulaşmanın mutluluğunu duyuyoruz. Elbette bu gurur ve sevinci, değerli iş insanl...

CMO'NUN 'MÜŞTERİ DENEYİMİ' PROJELERİ

Rekabetin yoğun olduğu ortamlarda yeni tüketici kazanmak ve mevcuttakileri korumak, çok daha kritik hale geldi. Pazarlama profesyonellerini...

KAHRAMAN MARKALAR

Yeni tip koronavirüs, küresel çapta büyük bir sağlık krizine yol açtı. Bununla da kalmayıp dünya ekonomisi için büyük bir tehdit oluşturdu....

ÇEVİK MARKALAR

Pandemi, tüm dünyada eşi benzeri olmayan bir zaman diliminin yaşanmasına yol açıyor. Krizler ise şirketler için eşsiz hikâyeler yazma olana...

CMO'LARIN YENİ DÖNEM YOL HARİTASI

Yeni tip koronavirüs salgınıyla birlikte, tüketici davranışları da değişti. Dijital dönüşümün fazlasıyla önem kazandığı bu zorlu süreçte, e...

PAZARLAMADA COVID-19 TRENDLERİ

Tüm dünyayı sarsan CovId-19 salgını sürecinden, parmakla sayılacak kadar sektör etkilenmedi. Bildiğimiz tüm alanlardaki markalar, ciddi yar...