Perakende liderlerinin ihtiyatlı büyüme planlarında neler var?

Perakende sektörü bölgesel ve küresel ölçekte satış ve pazarlamada Türk markalarını yaygınlaştırma hedefine kilitlendi. Bunun için markalı üretim ihracatı, kalite ve karllılık odaklı büyüme yönünde adımlar atılıyor.
15 Kasım 2017

Beymen Bağdat Caddesi’ne imza atmaya hazırlanıyor

46 yıldır Türk perakende sektöründe pek çok ilke öncülük eden BEYMEN, Anadolu yakasının en prestijli lokasyonlarından Bağdat Caddesi Suadiye’de, caddenin dokusu ile örtüşen yeni mağazasıyla ziyaretçilerine sıcak bir ev ortamı sunmaya ve yeni sezonda alışveriş deneyimine farklı bir soluk katmaya hazırlanıyor.
17 Temmuz 2017

Perakendenin atağında Van var!

Van, tarihiyle birçok inanca yaptığı ev sahipliğiyle ciddi bir turizm potansiyeline sahip. İran’ın başta Tebriz, Hoy, Urmiye şehirlerine açılan kapımız. Türkiye’nin güçlü markalarının mağazaları, şık kafeleri, restoranları, konforlu sinema salonları, renkli eğlence merkezlerinin açıldığı Van’da bölge halkının ve İranlı turistlerin keyifle zaman geçirdiği en gözde buluşma kenti haline geldi. Van halkı ise İranlılar’ın bu kentin sokaklarında gezmesine, esnaftan alışveriş yapmasına alışık.
16 Temmuz 2017

Perakendenin hedefinde neler var?

​Perakende sektörünün liderleri bölgesel ve global pazarlarda hedef büyüttü. Pazar liderleri yeni projelerini anlattı. Araştırmalar ise perakendede dijitalleşme ve yeni teknolojiler ile yepyeni pazarlar açıldığını gösteriyor.
05 Nisan 2017

Media Markt’ın mağaza yatırımları son hız devam ediyor

Avrupa’nın açık ara 1 numaralı tüketici elektroniği perakendecisi Media Markt, yeni mağaza yatırımlarıyla kesintisiz büyüme hedefi doğrultusunda Türkiye’deki 46. mağazasını Antalya Terracity AVM’de açtı.
14 Mart 2017

Perakende AVM’lerde Global pazarlara hazırlanıyor?

Organize perakendeyi besleyen AVM’lerimiz yabancı yatırımcı ve uluslararası markaları ülkemize çekerken yerli markalarımızın yabancı markalarla aynı ortamda rekabet ederek güçlenmesini ve global pazarlar için deneyim kazanmasını sağlıyor.
06 Şubat 2017

Perakendecilerin 2017 hedefi

Deloitte’un hazırladığı Perakende Sektörü 2016 Değerlendirmesi ve 2017 Öngörüleri’ne göre 2016’da makroekonomik trendler ve kur dalgalanmaları sektörü olumsuz etkilerken; AVM’lerin sayısı, kiralar konusunda sektörün gösterdiği birlik ve ‘sağlıklı zayıflama’ stratejisini hâlihazırda benimseyen oyuncular 2017’ye olumlu bakmaya olanak sağlıyor.
31 Aralık 2016

Perakende sektörünü 2017’de neler bekliyor?

Perakende sektörü, ekonominin tüm olumsuz sinyallerine karşın büyüyebilen bir sektör. Sektör liderlerinin 2017 ajandasında güven toplama, yeni pazar ve farklılaşma var.
01 Aralık 2016

PERAKENDE MAĞAZACILIK NEREYE GİDİYOR?

MÜŞTERILER HANGI TÜR MAĞAZACILIĞI, NEDEN TERCIH EDIYOR? ALIŞVERIŞ SIRASINDA BEKLENTILERI NELER? GELECEKTE MAĞAZACILIK NASIL BIR DEĞIŞIM GEÇIRECEK?
22 Ekim 2016

ARIŞ PIRLANTA, TURQUALITY BELGESI ALMAYA HAK KAZANDI

Dünya markası olma yolunda hızla ilerleyen Ariş Pırlanta, markalaşma yol haritası ışığında satış hacmi, marka gücü, katma değer kriterleriyle TURQUALITY® Destek Programı’na katılmaya hak kazandı.
04 Eylül 2016

EN GÖZDE MAĞAZALAR

Bugün kameralar mağazaların yönetimi ve analizi için önemli birer yardımcı... Ancak mağazalarda kameradan çok cirolar ve müşteri memnuniyeti önemli jale geldi.
24 Temmuz 2016

Ofix Kurumsal’ perakendenin tercihi oldu

Ofix Kurumsal, farklı AVM’lerde şubesi bulunan markalara mağaza harcamaları kontrol şansı sunuyor, ‘limitli liste’ seçeneği sayesinde de hangi ürünlerin satın alınabileceği merkezden belirleniyor.