CMO’nun Global Marka Yolculuğu
CMO’LAR MARKA DEĞERİNİ, MÜŞTERİ BAĞLILIĞINI VE İŞ SONUÇLARINI SOMUT ŞEKİLDE ARTIRARAK MARKALARINI GLOBAL ÖLÇEKTE HANGİ KONUMA TAŞIDI? GLOBALDE FARKLILAŞTIRACAK HANGİ…
CMO’LAR MARKA DEĞERİNİ, MÜŞTERİ BAĞLILIĞINI VE İŞ SONUÇLARINI SOMUT ŞEKİLDE ARTIRARAK MARKALARINI GLOBAL ÖLÇEKTE HANGİ KONUMA TAŞIDI? GLOBALDE FARKLILAŞTIRACAK HANGİ…
ARAŞTIRMA NASIL YAPILDI?Türkiye’nin Değer Yaratan 50 CMO’su araştırması, global pazarlarda rekabet gücüyle değer yaratanlara odaklandı. BUSINESS LIFE için bu yılın başında Zenna…
TAB GIDA’DAN ECEHAN KURDOĞLU, MARKANIN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VİZYONUNU “BİR HAMBURGERDEN DAHA FAZLASIYIZ” DİYEREK ÖZETLİYOR. ALLIANZ TÜRKİYE PAZARLAMA VE DİJİTAL SİGORTALAR GENEL…
TAB GIDA CMO’SU CANER ALPASLAN, “TÜKETİCİLERİ DOĞRUNUN İZİNDEN GİTMEYE TEŞVİK EDİYORUZ” DİYOR. FUZUL PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİM MÜDÜRÜ BANU DERLEN, YAPAY ZEKA TEKNOLOJİLİ…
HEM DÜNYA HEM TÜRKİYE EKONOMİSİ ZOR ZAMANLARDAN GEÇİYOR. CMO’LARIN SORUMLULUKLARI ÇOK BÜYÜK. GÜNÜMÜZ İŞ DÜNYASINDA BAŞARILI OLMANIN ANAHTARI, SADECE İYİ ÜRÜN YA DA HİZMET…
KEREVİTAŞ CMO’SU GÜLİZAR ÖCAL DOĞAN, “DİJİTAL GELENEKSEL AYRIMI YOK, İYİ FİKİR VAR” SÖZLERİYLE İÇERİĞİN ÖNEMİNE DİKKAT ÇEKİYOR. İŞ BANKASI GENEL MÜDÜR YARDIMCISI…
YATAŞ BEDDING PAZARLAMA DİREKTÖRÜ SELMİN GÜNDOĞDU, “BAYİLERİMİZ REKABETTE STRATEJİK AVANTAJ SAĞLIYOR” DİYOR. AKO GRUP PAZARLAMA MÜDÜRÜ ESRA ERTUĞRUL BORAN, LİDERLİKLERİNİ…
DOĞTAŞ MARKA VE ÜRÜN DİREKTÖRÜ ÇAĞRI ÖZTÜRK, “MOBİL STRATEJİMİZ VERİYLE ŞEKİLLENİYOR” DİYOR. MİGROS ONE CMO’SU SÜREYYA BAYRAKTAROĞLU, ÇALIŞMALARINA YAPAY ZEKANIN…
ETİ TÜRKİYE CMO’SU AYNUR KESKİN, BÜYÜME TRENDİNİ SÜRDÜRECEKLERİNİ SÖYLÜYOR. TAB GIDA CMO’SU CANER ALPASLAN DA ODAĞINDA BÜYÜME OLDUĞUNU BELİRTİYOR. TURKCELL PAZARLAMA VE…
2024 YILI PAZARLAMADA ADETA YENİLİKÇİLİK YILIYDI. EN YENİLİKÇİ 10 CMO’DAN MULTINET UP CMO’SU BORA IŞIK YAPAY ZEKAYI ETKİN KULLANIMIYLA, BEYMEN CMO’SU ELİF GÖKTAŞ, STRATEJİK…
MARKA YÖNETİMİNDE BAŞARININ GÜNCEL SIRLARI NELER? CMO’LARA GÖRE 2025 PAZARLAMA TRENDLERİ NELER OLACAK? MARKA BAŞARISINDA YENİLİKÇİLİĞİN VE TEKNOLOJİNİN ROLÜ NE? ALLIANZ TÜRKİYE…
AK GIDA-İÇİM SÜT PAZARLAMA DİREKTÖRÜ EBRU ÜSTÜN UTKU, “PAZARLAMANIN TEMELİNDE TUTKU YATAR” DİYOR. BSH TÜRKİYE MARKA PAZARLAMA DİREKTÖRÜ BURAK DESTİCİ, TÜKETİCİYLE TEK YÖNLÜ…
BEYMEN CMO’SU ELİF GÖKTAŞ, ÖNCELİKLERİNİ ANLATIYOR. DOĞTAŞ MARKA VE ÜRÜN DİREKTÖRÜ ÇAĞRI ÖZTÜRK, “YENİLİKÇİ VE ETKİLİ STRATEJİLER GELİŞTİRDİK” DİYOR. MİGROS GRUBU…
BÜYÜK DÜNYA MARKALARI ÇIKARAMAMIŞ OLMAK TÜRKİYE EKONOMİSİNİN EN ZAYIF HALKALARINDAN BİRİ OLARAK DİLE GETİRİLİR UZMANLAR TARAFINDAN. EVET, ÜLKEMİZ ZOR DÖNEMLER GEÇİRDİ TARİHTE VE…