CMO'NUN 'MÜŞTERİ DENEYİMİ' PROJELERİ

Rekabetin yoğun olduğu ortamlarda yeni tüketici kazanmak ve mevcuttakileri korumak, çok daha kritik hale geldi. Pazarlama profesyonellerinin hemen hepsinin ajandasında ise halihazırdaki portföyü elde tutmak var. Çünkü insanlar, yaşatılan en ufak bir kötü tecrübede geri dönmemeye meyilli. Bunun nedeni de çok fazla seçeneklerinin olması... Beklentiler, marka algılarını yönlendiriyor ve bir organizasyonun başarısını doğrudan etkiliyor. Önemli yatırımlar ile oluşturulan vaatlerin en doğru şekilde algılanması ise ancak her etkileşim noktasında tutarlı davranılmasıyla sağlanıyor. Farklılaşmanın önemini anlayan şirketler, müşteri deneyimine ve bunun kalitesini artırmaya odaklanıyor. Peki! CMO'lar, bu noktada hangi projelere önem veriyor? Bu doğrultuda hangi geliştirmeleri yapıyor? Hizmet satın almaları ve gerçekleştirdikleri iş birlikleri neler ve bunlardan ne gibi kazanımlar sağlıyorlar?


IPEKYOL, TWıST, MACHKA PAZARLAMA DİREKTÖRÜ AZRA ZEYREK:
Alışverişten öte müşterilerimize deneyim yaşatıyoruz
Proje veya iş birliği gerçekleştirdiğimizde, hedef kitlemizin duygusal ihtiyacına cevap verecek, marka felsefesiyle de örtüşecek isimlerle çalışmayı tercih ediyoruz. 

Özellikle koleksiyon veya marka bazlı iş birliklerimizde önceliğimiz, müşterimizi şaşırtmak ve heyecanlandırabilmek. Aynı zamanda projemizi desteklemek için dijital ve geleneksel iletişim kanallarımızı güçlü tutarak 360 derece iletişim yapabilmek... Mevcut koşullarımız, pandemiden dolayı farklılaşsa da, normal hayatımızda mağazalarımıza yönelik, müşteri memnuniyetini sürekli kılmak adına etkinlikler düzenliyoruz. Bunlarda, alışverişten öte, müşterilerimize deneyim yaşatmayı tercih ediyoruz.


İSTANBUL SABİHA GÖKÇEN ULUSLARARASI HAVALİMANI (İSG) KURUMSAL İLETİŞİM MÜDÜRÜ CANAN SOYSAL:
Misafirlerimize, konforları için zaman kazandırıyoruz

Müşteri deneyimini artırma anlamında, özellikle terminal içerisinde dijital ve teknolojik uygulamalara, projelere çok önem veriyoruz. Çünkü biliyoruz ki, özelikle pandemi sürecinde misafirlerimiz hiç zaman kaybetmek istemiyor. İçerisinde bulunduğumuz zorlu koşullarda insanlar, sehayat için uçaklarına binerken oyalanmıyor. Yetkili birimler ile iletişim kurarken de çok fazla vakit harcamaktan kaçınıyor. Herkes, tüm işlemlerini manuel olarak kendileri yapmaktan yana. Bu nedenle “check-in kiosk”lar, self bagaj ve çipli kimlik kartıyla uçağa biniş gibi işlemler, bizim en çok önemsediğimiz projeler. Salgın döneminde ve öncesinde de “Yolcusuna zaman kazandıran havalimanı”ydık. Biz onlara mümkün olduğu kadar, konforları için zaman kazandırıyoruz.


GARANTİ BBVA GENEL MÜDÜR YARDIMCISI  IŞIL AKDEMİR EVLİOĞLU:
HAYATLARI KOLAYLAŞTIRIYORUZ
“Garanti BBVA Mobil”de yer alan “Akıllı İşlemler” servisimiz ile müşterilerimizin, günlük finansal aktivitelerini zaman ve çaba harcamadan yönetmesini sağlayarak, hayatlarını kolaylaştırmaya katkı sunuyoruz. 

Günlük finansal yönetim herkes için önemli. Bundan hareketle, finansal hayatların kolayca yönetilebileceği bir çözüm sunmayı hedefledik. “Akıllı İşlemler” sayesinde Garanti BBVA’lılar kolayca birikim yapabiliyor ve bu sayede maddi açıdan daha sağlıklı oluyor. “Harcadıkça Biriktir”, “Otomatik Altın Biriktir”, “Vadeli Hesaba Düzenli Para Aktar” ve “Fatura Öde” özellikleri, kısa sürede büyük ilgi gördü. Önümüzdeki dönem yeni özellikler de sunmayı hedefliyoruz.. 


MERCEDES-BENZ OTOMOTİV, OTOMOBİL PAZARLAMA GRUP MÜDÜRÜ EMRE KURT:
Müşterilerimizde farkındalık oluşturuyoruz
Hem günümüzdeki hem de gelecekteki Mercedes-Benz kullanıcılarının ayrıcalıklarını göz ardı etmeyecek ve müşterilerimize uygunluk sağlayacağını düşündüğümüz projelere önem veriyoruz. Geliştirmelerin ve iş birliklerinin değerlerimize etkisine ve katkısına da dikkat ediyoruz.

İş birlikleri, yeni alanlar, kaynaklar ve teknolojiler keşfetme fırsatı sunuyor, yeni beceriler geliştirmemize de yardımcı oluyor. Böyle faydalı gelişmeler, yeni kullanıcılara ulaşabilme, müşterilerimizde farkındalık oluşturabilme ve yeni değerler elde edebilme gibi birçok olanağı beraberinde getiriyor. Bunu yapabilmek için dijital etkileşimi genişletmek, dijitalleşme süreçlerinin adaptasyonunu sağlamak ve hizmeti dijitale göre karakterize edebilmek gerekiyor. 

GELECEĞE ŞEKİL VERMEYİ HEDEFLİYORUZ 
Örneğin; Türkiye’de ilk defa dijital düzenlenen “Mercedes-Benz Fashion Week”in 15. sezonuydu. “She’s Mercedes” kapsamında, ilham veren kadınların hikâyelerini filmlerle ölümsüzleştiriyoruz. “Kiteboard” tutkunlarını “KiteMercedes” ile okulumuzda buluşturuyoruz. Sosyal medyayı da günümüz “yeni”sine uygun yönlendiriyor, geliştiriyoruz. İlgilileri için test sürüşlerini ve birçok destek işlemini dijitale taşıdık, görüntülü gerçekleştiriyoruz. Çok kanallı ve dijital dönüşümünün sadece bir parçası olmakla kalmayıp, projelerimizle örnek olmayı ve geleceğe şekil vermeyi hedefliyoruz.


ATASUN OPTİK PAZARLAMA DİREKTÖRÜ ERDEM ALTAY:
Müşteri deneyimini en üst seviyede tutuyoruz
Özellikle koronavirüs döneminde farklı dinamikler ortaya çıktı. Biz de değişen beklentiler çerçevesinde, müşteri deneyimini artıracak çalışmaları hayata geçiriyoruz.

2019’un son çeyreğinde devreye aldığımız “Web Sitesinden Sipariş Ver, “Mağazadan Teslim Al” uygulamasına ek olarak, “Mağazada Seç, Evine Gönderelim”i da bu yıl hizmete sokmaya hazırlanıyoruz. Dijitalleşme ve yapay zekânın ön plana çıktığı projeler üzerine de çalışıyoruz. Yakın zamanda müşterilerimizin gözlükleri “online” deneyebileceği “Sanal Deneme” sistemine de  sahip olacağız. Ancak işimizin büyük bir bölümü, sağlık ihtiyacına yönelik numaralı gözlük ve lenslerden oluşuyor. Yasal uygulamalardan ötürü bu ürünlerimiz için, bire bir alışveriş hizmetimizin dışına çıkamıyoruz. Diğer taraftan, numaralı gözlüklerin kişiye özel ölçülerle yapılabilmesi için geliştirilmiş yazılımlar, mobil cihazlar ve tabletler ile sürekli geliştirdiğimiz teknolojileri kullanıyoruz. Daha dijital mağaza konseptlerimizi de müşteri deneyimini en üst seviyede tutma odağımızın parçası olarak beğeniye sunacağız.


PEGASUS HAVA YOLLARI PAZARLAMA DİREKTÖRÜ ONUR DEDEKÖYLÜ:
Uçuşa, hızlı ve kolay kabul deneyimi sağlıyoruz
2018 yılında “Türkiye’nin dijital havayolu” mottosuyla yola çıktık. Dijital misafir deneyimini anlattık. Birçok yeni dijital fonksiyonu sunacağımızın sözünü de tutmaya devam ediyoruz. Dijital, self-servis, hızlı ve kolay işlem yapabilecekleri, bilgiye kolayca ulaşabilecekleri bir hizmet vermeyi hedefliyoruz. Mobil teknolojisi, bizim için en öncelikli konu.

Misafirlerimize kullanımı kolay, hızlı, asistan görevi de gören bir mobil deneyim sunmayı hedefliyoruz. Uygulamamızın satın alma adımlarını sürekli yalınlaştırıyoruz. “Uçuş Asistanı”nı devreye aldık. Biletlerle ilgili tüm işlemler bunun üzerinden yapabiliyor, uçuşla ilgili duyuruları bu özellik ile alıyor.

MİNİMUM TEMAS İLE SEYAHAT ETME İMKÂNI 
İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’ndaki “Express Bagaj” ile sıra beklemeden bagaj bırakma işlemleri self-servis ve temassız gerçekleştirilebiliyor. Sabiha Gökçen’de bu hizmeti ilk kuran ve Türkiye’de iç hatlarda ilk sunan havayolu olduk. “Self-servis”in kullanımı şubat ayında yüzde 27 iken bu oran, haziran-ağustos arasında -pandemi sonrası- %50’ye yükseldi. Bir diğer dijital deneyim projesi de ‘Yeni Çipli Kimlik Kartı’ ile uçağa biniş teknolojisi. İç hatlarda check-in işlemini tamamlayanlar, biniş kartları olmadan da uçuşlarına gidebiliyor. Böylece uçuşa, hızlı ve kolay kabul deneyimi sağlıyoruz. Yolcularımız ayrıca, uçtan uca minimum temas ile seyahat etme imkânı buluyor. 


ALLİANZ TÜRKİYE PAZARLAMA VE DİJİTAL SİGORTALAR GENEL MÜDÜR YARDIMCISI ONUR KIRCI:
Girişimcilere, daha fazla iş birliği yapma fırsatı sunuyoruz
Allianz olarak, StartUp’lar ile iş birliğini artırmak ve geliştirmek hedefiyle “HackZone Allianz Open Insurance Programı”nı başlattık. 

StartUp’lara Allianz ve Allianz “network”ü ile PoC (projeleri için pilot çalışma) ve iş birliğinin yanı sıra, Allianz Grubu’nun dijital yatırım şirketi Allianz X ile tanışma fırsatı sunduk. StartUp’ları programa ve ihtiyaca özel eğitimler, alanında uzmanlardan mentorluk, Allianz ve Hackquarters network’üne erişim ve ölçeklenme olanağı ile destekleyeceğiz. API’lerini StartUp’lar ile paylaşan tek sigorta şirketiyiz. Girişimcilere, tasarım ve kodlama odaklı uygulamalarını deneyimleme ve Allianz ile daha fazla iş birliği yapma fırsatı sunuyoruz. Başarılı ve çözümleri kuvvetli StartUp’lar ile ortaklık planlıyoruz.


SAHİBİNDEN.COM PAZARLAMADAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI NAZIM ERDOĞAN:
Müşteri deneyimini iyileştirerek tercih edilir oluyoruz
E-ticaret evreninde, 20 yıldır sektörün lokomotif şirketlerinden biri olarak alıcı ile satıcıyı bir araya getiriyoruz. Mobilden masaüstüne, her cihazdan kolaylıkla erişilebilir platformumuzda, 60 milyonun üzerinde kullanıcı her gün, onlarca farklı kategoride hayâlleriyle buluşuyor.

Sahibinden.com’da, 2019’da 3,5 milyon ev ilanı ve 6 milyona yakın vasıta ilanı verildi. Bu yıl haziran ayına geldiğimizde ise 62,7 milyon kullanıcı, 509,6 milyon ziyaret sayısı ve 15,2 milyar sayfa gösterimi elde ettik. Eylül 2020 “Similar Web” verilerine göre; Google, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram ve Eba TV’den sonra en çok tıklanan 7. şirketiz. Tüm bu veriler, müşteri deneyimini iyileştirerek tercih edilir olmanın bizim için ne kadar önemli olduğunu da ortaya koyuyor. 

ÇEVRİMİÇİ DENEYİMLERİ GELİŞTİRİYORUZ 
Hayat artık giderek daha fazla “online”da yoğunlaşıyor ve alışveriş alışkanlıkları değişiyor. Biz de bu gelişmelerin farkında olarak “Türkiye’nin sahibinden.com”u olma hedefindeyiz. 150 mühendisten oluşan, 2017’de kurulan Ar-Ge departmanımız ve uzman kadrolarımız ile kullanıcılarımızın çevrimiçi deneyimlerini geliştirerek bağlılıklarını kazanmak için kesintisiz çalışıyoruz. İhtiyaçları analiz ederek hayata geçirdiğimiz iki hizmet var: Oto360 ve Emlak360. Oto360 platformu, araç alım-satım sürecinde ihtiyaç duyulan servislere hızlı ve kolay erişebilmesine olanak sağlıyor. Emlak360 da hizmetleri bir arada sunuyor. 

“GÖRÜNTÜLÜ ARAMA İLE GEZİLEBİLİR” ÖZELLİĞİ 
Pandemi döneminde ev, vasıta ve diğer kategorilerde arayışların en güvenli şekilde gerçekleştirilebilmesi ve kurumsal üyelerimizin işlerini kesintisiz sürdürmeleri için “Görüntülü Arama ile Gezilebilir” özelliğini hayata geçirdik. Videolu ilan özelliğimizin kullanım oranı da yüzde 100’e yakın arttı. Biz, geri bildirimlerine kulak veriyor ve müşteri deneyimini bu beklentiler doğrultusunda en konforlu hale getirmek üzere çalışıyoruz.


MEDIAMARKT TÜRKİYE İCRA KOMİTESİ ÜYESİ, MEDIAMARKT TÜRKİYE PAZARLAMA, KURUMSAL İLETİŞİM VE E-TİCARET DİREKTÖRÜ 
ÇAĞANUR ATAY UÇTU:
İş, tüketiciyi merkeze koymakla başlıyor
Başarılı olmak için “fark yaratabilmek” gerekiyor. Bunun için ise tüketiciye hem ürünün sunumunda hem de hizmet anlamında daha iyi bir deneyim yaşatmak gerekiyor. 

MediaMarkt olarak, zor bir sektörde faaliyet gösteriyoruz. Çünkü benzer ürünler, farklı kanallarda ve satış noktalarında benzer fiyatlardan satışa sunuluyor. Teknolojiseverlerin hem fiziksel hem de online mağazalarımızda yaşadığı deneyimin olumlu anlamda artması için bu konuyu gündemimizin en üstünde tutuyoruz. Her geçen gün bunu daha da iyileştirmek için çalışıyoruz. Tüm bunlar ise tüketiciyi merkeze koymakla başlıyor.


ALAÇATI MUHALLEBİCİSİ FRANCHİSE VE YATIRIM DİREKTÖRÜ SELİM MURAT SARI:
Daha sıcak ve renkli karşılanıyoruz
Faaliyet gösterdiğimiz sektörde ancak geniş ürün yelpazesi, farklı lezzetler ve konfor ile müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını karşılamak mümkün. 2021 yılına farklı bir menüyle girmeye hazırlanıyoruz. İnsanı rahatlatan ve huzurlu hissedilmesini sağlayan dekor-konsept algısını da başarıyla uyguluyoruz.

Mağazalarımızda hâkim olan dekorasyon algısı, Ege kültürü özellikleri taşıdığı için diğer markalara kıyasla daha sıcak ve renkli karşılanıyor. Ürünlerimiz sağlıklı ve doğal. Lezzetin diğer belirleyicileri, geleneksel pişirme yöntemleri, ürün çeşitliliği ve nitelikli ürün geliştirme çalışmaları... Bunlar, Alaçatı Muhallebicisi’nin en önemli tercih nedenlerinden sadece birkaçı. AVM ve cadde lokasyonlardaki işletmelerimiz ile sektörde fark oluşturduk. Şu an 34 şehirde 74 noktada hizmet veriyoruz. 2021 yılı sonuna kadar, 100 şubeye ulaşacak planlamayı yaptık. Açılacak mağaza için fiziki şartları, müşteri profili, gelir seviyesi gibi farklı özellikleri de göz önünde bulunduruyoruz.


TURKCELL PAZARLAMADAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI ALPER ERGENEKON:
Müşterimiz ile bağımızı daha da güçlendirdik
Yapay zekâ teknolojimizi kullanarak müşterimizin ürün ve hizmet konusunda neye ihtiyacı olduğunu hatta kısa vadede neye ihtiyacı olacağını tahmin edebiliyoruz. Bu teknolojinin temelinde, büyük veri işleme becerimiz yatıyor.

Dijital servis ve ürünlerimiz ile kurumsal müşterilerimizin dijitalleşme süreçlerine katkı sağlıyoruz. Sektördeki kaldıraç etkimizi daha geniş alanlara ulaştırmak istiyoruz. 

ÜRÜN VE HİZMETLERİMİZDE YENİLİKLERE GİTTİK 
Pandemi dönemine özgü ürün ve hizmetlerimizde de yeniliklere gittik. İçeriklerimizi zenginleştirmeye ve tüm imkânlarımızla Turkcellliler’in yanında olmaya özen gösterdik. Bu sürecin bizim için en büyük kazanımlarından biri de müşterimizle olan bağımızı daha da güçlendirmek oldu. Veri odaklı pazarlama yaptığımız için onlara her zaman kişiye özel, yenilikçi, yaratıcı teklifler verdik. 56 milyon hediye paylaştık. Karantinada artan sosyalleşme ihtiyacına ek olarak, data kullanımları da çok hızlı yükseldi. “Turkcell Biz” ile Turkcelliler hem aralarında ücretsiz konuşmaya hem de fazla GB’ları paylaşmaya başladı. “BiP”te görüntülü görüşmenin, kotalardan düşmemesini sağladık. Evlerye keyifli vakit geçirilmesini için müzik uygulamamız fizy üzerinden ev konserleri düzenledik. TV+’ta yepyeni filmleri ve dizileri seyirciyle buluşturduk. “Dergilik”te onlarca dergiyi ücretsiz erişime açtık.


SAP TÜRKİYE OPERASYONLARDAN SORUMLU MÜDÜR YARDIMCISI ERDEM ŞEKEROĞLU:
Deneyim ekonomisi çok daha fazla önem kazanacak
Organizasyonlar, çözümlerimiz sayesinde artık dinleyebiliyor, yapılacaklar hakkında içgörüler edinebiliyor, bunların şirkete yansımasını değerlendirebiliyor. En önemlisi de benzersiz müşteri deneyimleri sunmak için harekete geçebiliyor. 

Gelecekte, deneyim ekonomisi çok daha fazla önem kazanacak. Çünkü işletmelerin rekabet etme şekli değişiyor. Konu sadece ürünler ve servisler değil, deneyimler olacak. 

DÖNÜŞÜM YOLCUKLARINDA İŞLETMELERİN YANINDAYIZ
Müşterilerin duygularını ve amaçlarını daha iyi anlamak için onlara yardımcı olacak araçlara ihtiyaç duyulacak. X (deneyim verileri) ve O (operasyonel veriler) verilerini birleştirmeyi, müşteri yolculuğunun her aşamasında uygulanabilir içgörüler edinmeyi ve özelleştirilmiş müşteri deneyimleri sunmayı btj kolaylaştırıyoruz. Dönüşüm yolcuklarında işletmelerin yanındayız. İş ortaklarımızr ve müşterilerimizi bilgilendirmek amacıyla çeşitli çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Son olarak, “Dijital Çağda Yeniden Doğmak” ana temasıyla “SAP Müşteri Deneyim Yönetimi E-Zirvesi”ni düzenledik. Yurt içinden ve yurt dışından iş dünyasının önde gelen isimlerini ve uzmanlarını buluşturduk. Yeni müşteri beklentileri, satış ve pazarlamadaki değişim ele alındı. Pandemi süreciyle birlikte, teknolojinin yeni dönemdeki etkilerine değinildi.


SETROW MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE İŞ GELİŞTİRME DİREKTÖRÜ  SİNEM ÖZDAMAR:
MÜŞTERİMİZİN BEKLENTİSİ ÇOK ÖNEMLİ

Entegre Dijital Pazarlama Platfotmu Setrow olarak, alanında bilinen ve lider kurumlara, kendi ürettiğimiz teknolojiler ile ülkemizde ve yurt dışında destek veriyoruz. B2B firmaların hizmet şirketlerini değiştirmelerinin nedenlerinden biri de müşteri ihtiyaçlarını doğru anlama... Bu noktadaki dataları, kullanıcı davranışlarını ve segmentlerini doğru analiz edemez, onlara doğru çözümlerle gidemezsek, iş boşuna yapılmış oluyor. Müşterimizin beklentisinin ve marka politikasının ne olduğu da çok önemli. Bunlar, ürünlerini satışa dönüştürmek, üyelerinin verilerini toplamak, e-mail faaliyetlerini sürdürmek, ortak pazarlama materyallerini çalıştırmak olabilir.


ARZUM PAZARLAMA VE ÜRÜN GELİŞTİRMEDEN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI MEHTAP YILDIZ:
54 yıldır birlikte geliştik, birlikte büyüdük
Arzum’un 1966’da başlayan köklü tarihinde önemli bir dönüm noktasındayız. Küçük ev aletlerinde Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön veren bir markayız. 54 yıllık tecrübemizle “Sen Dokunursun Değişir Dünya” mottomuz ile bugün tüketicilerimizin hayatının tam merkezindeyiz ve yaşamlarını kolaylaştırmayı hedefliyoruz.

Türkiye'de ilk buharsız elektrikli ütüyü ve o dönemde “Gırgır” diye bilinen mekanik süpürgeyi ürettik. 2001’de ilk defa sektörde üç yıl garanti veren marka olduk. Arzum bugün de nesnelerin interneti teknolojilerine yatırım yapıyor, ürün ve hizmetlerinde dijitalleşmenin öncülüğünü üstleniyor. “Bizim Ortaklığımız” reklam kampanyamızla da Ar-Ge ve inovasyonlarımızla, tasarımlarımızla, tüketiciyi iyi anlayan yaklaşımlarımızla, birlikte gelişerek, büyüyerek 54 yıldır sadece evde değil; ofiste, dışarıda, okulda, kısacası tüm yaşam alanlarında tüketicilerimizin yanında olduğumuzu, başarılarımıza birlikte ortak olduğumuzu anlatıyoruz.


MICROSOFT TÜRKİYE PAZARLAMA GRUP DİREKTÖRÜ OZAN ÖNCEL:
Bilgi paylaşımı sürekli hale getirilmeli

Pandemiyle birlikte hayatımızda kalıcı bir yer edinen uzaktan çalışma /uzaktan öğrenme gibi yeni modeller, siber güvenliğe bakışımızı değiştirmeye başladı. Tüm organizasyonların siber saldırıları durdurmak için yetkin iş gücüne ve teknolojiye daha geniş kapsamlı ve ciddi yatırımlar yapması artık bir zorunluluk. Bu konuda gerçek bir ilerleme sağlanabilmesi için çalışma hayatının paydaşlarının, fikir liderlerinin, ilgili devlet birimlerinin ve bireylerin iş birliği içinde olması ve bilgi paylaşımını sürekli hale getirmesi gerek. Derinlikli “Microsoft Dijital Savunma Raporu” bu noktada büyük katkı sağlayacak. Önümüzdeki dönemde güvenlik güncellemeleri, yedekleme politikaları ve MFA (Multifactor Authentication / Çok Yönlü Otantisite) gibi kavramların işletme bünyelerinde daha fazla içselleştirileceğini umuyoruz. Veri güvenliğini korumak isteyen yapıların bu hususa hassasiyetle yaklaşmaktan başka çaresi yok.


BEYMEN PAZARLAMA GENEL MÜDÜR YARDIMCISI YUDUM TOKGÖZ ERDUR:
Ayrıcalıklı alışveriş deneyimi sunuyoruz
Pandemi ile birlikte, değişen müşteri ihtiyaçlarına cevap verebilecek birçok servis geliştirdik. Bunları “Olduğunuz Her Yer Beymen” çatısı altında topladık. Müşteri ile sosyal hayatın farklı yerlerinde karşılaşılmasının ise markaya pozitif etkisi var.

Alışveriş keyfini evde yaşamak isteyenlerin “Beymen Danışmanım” ile WhatsApp ya da “müşteri ilişkileri hattı”mız üzerinden satış danışmanlarımız ile birlikte tarzlarına uygun ürünleri seçerek servis almasını sağlıyoruz. Beymen24 ile aynı şehirde diledikleri adrese 24 saatte ulaştırıyoruz. “Mağazadan teslim” ile Beymen dostlarının siparişlerini tercih ettikleri lokasyona yönlendiriyoruz. 

GERİ KAZANIM VE AKTİVASYON GİBİ CRM AKTİVİTELERİ...
Beymen.com’daki “Sepeti Paylaş” linki ile de sepetlerini sevdikleriyle paylaşma fırsatı sunuyoruz. Mağazaya gelmek isteyenler için dilenen gün ve saate randevu veriyoruz. Temassız veya uzaktan ödeme seçeneklerimiz mevcut. Vip Beymenliler “Garantipay” ile kasa noktasına uğramıyor. Ana motivasyonumuz, ayrıcalıklı alışveriş deneyimininin istenilen yerden, benzer kalitede alınmasını sağlamak. “Offline” ve “online” kanalları birlikte kullananların frekansını artırmak, her platformda alışveriş yapar hale getirmek çok değerli. Birçok farklı tüketici grubuna, ihtiyaçları doğrultusunda farklı geri kazanım ve aktivasyon gibi CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aktivitelerimiz mevcut. Big data ile farklı kategori ve markalara yönelme olasılığını hesaplayıp, skorlara göre teklifte bulunuyoruz. Bunları SMS ve e-mail ile değil “Asistanım” uygulamamız ile satış danışmanlarımızla paylaşıyoruz. 
Diğer yandan, birçok farklı marka ile iş birliğindeyiz. Sadakât programları, bankalar, GSM, welness, otel, otomotiv ve FMCG’de (hızlı tüketim ürünleri) partnerlerimiz var.   


TROUW NUTRITION TÜRKİYE PAZARLAMA MÜDÜRÜ SAVAŞ CENEVİZ:
Birlikte daha fazla değer yaratıyoruz
“Müşteri deneyimi” kavramı, üzerinde çalıştığımız en önemli konulardan birisi durumunda. Bu doğrultuda Trouw Nutrition Türkiye olarak, iş ortaklarımızın verimli çıktılar elde etmesinde 10 yılı aşkın süredir titizlikle hizmet veriyoruz.

Özellikle, yem hammaddelerinin içerik analizleri ve besleme tavsiyeleri kritik öneme sahip. Bu nedenle, doğru çıktılar elde etmek için ileri teknolojiler kullanıyoruz. Örneğin; NIR ve NOA ile desteklediğimiz “Nutriopt” isimli özel konseptimiz ile analiz süreçlerimizde dünyanın önde gelen teknoloji firmalarıyla iş birliklerimiz mevcut. Paydaşlarımıza önemli ve kritik düzeyde bilgi, maliyet ve zaman avantajı sağlıyoruz. 

PRATİK VE YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLER İLE İHTİYAÇLARI KARŞILIYORUZ 
Global ölçekteki ileri teknoloji tabanlı Ar-Ge merkezlerimizle, laboratuvarlarımızla, yetkin insan kaynağımızla ve dünyanın değerli üniversiteleriyle iş birlikleri neticesinde, daha iyi ve sürdürülebilir kalitede ürün çıktılarına ulaşıyoruz. Böylece beklentilerin ilerisinde pratik ve yenilikçi çözümler ile ihtiyaçları karşılıyoruz. Alanında uzman kadromuzla birlikte düzenlediğimiz “webinar”lar aracılığıyla, dijital platformlar üzerinden de müşterilerimiz ile temasımızı hız kesmeden devam ettiriyoruz ve hızlı çözümler sunabiliyoruz. Her yıl yurt dışından ve yurt içinden konuklarımızın ve sektör temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirdiğimiz özel etkinlikler ile paydaşlarımızın sektörel  farkındalık kazanabilmesinde kritik bir görev üstleniyoruz. Böylece iş ortaklarımızın faaliyetlerinin daha verimli ve sürdürülebilir olmasında yardımcı oluyoruz. Sektörümüzde ve ülkemizde global mottomuzun rehberliğinde “Birlikte daha fazla değer yaratıyoruz.” 


ZADE VİTAL PAZARLAMA VE KURUMSAL İLETİŞİM MÜDÜRÜ EMEL KAR KUTAN:
Müşteri deneyimine çok büyük bir önem veriyoruz
Müşteriyle temas noktalarını iyi gözlemlemek çok önemli. Onları dinliyor, ihtiyaçlarını bu doğrultuda belirliyoruz. Öncesinde veya satın alma anında, tüketiciyi harekete geçiren motivasyonları tespit etmek gerekiyor. 

Zade Vital, sağlığı “yaşam döngüsünün merkezine alan”ların tercih ettiği marka olmak için, müşteri deneyimine çok büyük bir önem veriyor. 

ÜRÜNLERİMİZE HER ANLAMDA GÜVENİYORUZ 
Doğal ürünler ile, hayatın her aşamasında daha iyi hissettirmek, yaşlanma etkilerini geciktirmek, sağlıklı yaş almayı sunmak, vitamin ve mineraller ile hastalıklardan korumak, fiziksel ve zihinsel olarak güç ve enerji kazandırmak, cildin sağlığını ve güzelliğini korumasına, çok daha fazlasına destek olmak hedefliyor. Eczacı eğitimlerini önceliklendiriyoruz. Çünkü satın alma aşamasında tüm sorulara cevap bulunabilmesini önemsiyoruz. Ar-Ge’deki gücümüzle üniversite- sanayi iş birliği yaparak, yenilikçi ürünler geliştiriyoruz. Dijital kanalları ve sosyal medyayı kullanıyoruz. Takip edilen ve etkilenilen fikir liderleri aracılığıyla tüketicilere ulaşıyoruz. Ürünlerimize, her anlamda güveniyoruz. Ulusal ve uluslararası gündemleri de izleyerek, ihtiyaçlara güvenle kavuşulmasını sağlamak için çalışıyoruz.


TÜRK HAVA YOLLARI PAZARLAMA VE SATIŞTAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI AHMET OLMUŞTUR :
Hayatın her anında ayrıcalıklı hissettiriyoruz

Türk Hava Yolları olarak, Garanti BBVA ile sürdürdüğümüz stratejik ortaklığın 20 yılını tamamlamış olmasının haklı gururunu yaşıyoruz. Miles & Smiles, üyelerine hayatın her anında ayrıcalıklı hissettirmeyi vadediyor. Garanti BBVA iş birliği ile çıkarılan ortak markalı kredi kartının ve sağladığı faydanın bu vaadi gerçekleştirme konusuna büyük katkıları olduğunu görüyoruz. Başarılarımızın katlanarak artacağı nice seneler diliyoruz.


PETROL OFİSİ CMO’SU BERİL ALAKOÇ
Müşterilerimiz ile farklı yöntemlerle ve sürekli konuşuyoruz
Faaliyet gösterdiğimiz her alanda, attığımız her adımda ilk önceliğimiz müşterilerimiz ve memnuniyetleri. Bu yaklaşımla, pazarlamada da analize ve analitiğe dayalı çalışmalar yürütüyoruz. Bu sistemi de gerçekleştirdiğimiz çok sayıda ve farklı araştırmalarla besliyoruz.

Hizmet verdiğimiz, memnuniyetlerini hedeflediğimiz müşterilerimiz ile farklı yöntemlerle ve sürekli konuşuyoruz. “İstasyonlara Bir de Ziyaretçinin Gözünden Baktık” yenilikçi ve özgün araştırmalarımızdan biri... 

SÜRDÜRÜLEBİLİR ETKİLEŞİM... 
Petrol Ofisi, müşteri odağı ve içgörü ile veri konularına çok özen gösteriyor. İnsanların odakta olduğu, markaya çapalanmış, marka amacına hizmet eden, gerçek ve samimi içerikler üzerine çalışıyor, yatırımlarımızı bu yönde yapıyoruz. Bunun en güzel örneklerden biri de, Petrol Ofisi’nin anlamlı günler için hazırladığı video serisi. Bunların sosyal araştırma datalarını analiz edip, ilgi çekenlerin sayısını artırırken, daha az ilgi görenleri değiştirip güncelliyoruz. “Petrol Ofisi Sosyal Lig” de Türkiye’de fantezi futbol oyunlarının 1 numarası ve pazarlama alanında örnek vaka. Markamız ile müşterilerimiz arasında interaktif bir iletişim platformu işleviyle sürdürülebilir etkileşim alanında önemli, yeni ve farklı bir baz oluşturdu. Bu platform ve kaliteli içerikler fark yaratırken, benzersiz de bir deneyim sunuyor. 


GARANTİ ÖDEME SİSTEMLERİ (GÖSAŞ) PAZARLAMA GENEL MÜDÜR YARDIMCISI SEÇKİN ÇAĞLIN :
Müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz 
Garanti BBVA olarak, yenilikçi ürün ve hizmetlerimizle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz. Türk Hava Yolları ile 20 yıldır aralıksız sürdürdüğümüz stratejik ortaklık kapsamında, Türkiye’nin ilk üst segment ortak markalı havayolu kredi kartını yaratmanın gururunu yaşıyoruz. 

Miles & Smiles Garanti BBVA kredi kartlarıyla süren ortaklık, prestijli bir iş birliği oluşturdu. Her geçen sene daha da gelişen ve zenginleşen bir ayrıcalıklar dünyası sunmaktan dolayı mutluyuz. Müşterilerimize, en çok uçuran kart portföyü olarak 20 yılda 1,5 milyon kart sahibine 135 milyarın üzerinde mil kazandırarak bedava uçuş anlamında inanılmaz bir değer yarattık. Amacımız uzun ülkemizin bayrak taşıyıcısı Türk Hava Yolları ile başarılı iş birliğimizi devam ettirmek, sağladığımız faydaları daha da artırmak..


BOYNER BÜYÜK MAĞAZACILIK PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ GENEL MÜDÜR YARDIMCISI NURÇİN KOÇOĞLU:
Sıcak ve samimi bir iletişim kurmayı hedefliyoruz
Dünyada ve Türkiye’de pek çok değişimin yaşandığı pandemi döneminde, perakende sektörü de önemli bir sınavdan geçiyor. Güvenle alışveriş yapılabilmesi için mağazalarımızda Sağlık Bakanlığı’nın belirlediği tedbirlerin de ötesinde önlemler uyguluyoruz. Müşterilerin içgörülerinden hareketle de birçok yeni proje hayata geçirdik.

Kargo seçeneği yerine, sektörde bir ilk olan AVM otoparkında arabaya servis seçeneğini sunuyoruz. En çok istenilen özelliklerden biri olan “Kapıda Nakit Ödeme’ye de geçtik. Kendi dağıtım operasyonumuz “Boyner Express”in katacağı güçle müşterilerimiz hızlı, pratik online alışveriş deneyimi yaşayabilecek. Depo, nakliye ve teslimat aşamalarında en az yüzde 60 kadın çalışan prensibiyle çalışacak. 

HAYATI KOLAYLAŞTIRAN FARKLI SERVİSLER DE SUNUYORUZ 
Boyner olarak, hayatı kolaylaştıran farklı servisler de sunuyoruz. İstanbul’daki tüm mağazalarımızda, kuru temizleme, ütü, sneaker temizliği gibi hizmetleri tek çatı altında üstelik özel avantajlarla sağlıyoruz. “Görüntülü Kozmetik Alışverişi Hizmeti”, “Hediye Rehberi Uygulaması” ve poşetlerin geçici olarak bırakabileceği “Akıllı Dolaplar” da çok yakında misafirlerimizle buluşacak. Boyner olarak, doğaya ve çevreye duyarlı bir markayız. Lee Cooper’ın, yaklaşık 20 bin adet pet şişenin repreve bir içeriğe dönüştürülmesiyle ve daha az su tüketimiyle oluşturduğu doğa dostu kapsül koleksiyonunu, yalnızca Boyner’de. 

ÖNCÜ UYGULAMALAR...
Sektörümüzde öncü uygulamalarımızla biliniyoruz. Pandemi döneminde de yenilikçi stratejimizi sürdürdük. Yeni marka yolculuğumuzu, beğeniyle karşılanan “Bizim Tarzımız Güzel” iletişim kampanyasıyla başlattık. Tüm Türkiye’yi, ortak özelliklerimizi kucaklamak istedik. Sahip olduğumuz değerlere, renkliliğe, çeşitliliğe ve iyilikseverliğe ayna tuttuk. Diğer yandan, kalplerde ve akıllarda kalabilmek için sosyal medyadaki işler her geçen gün daha çok önem kazanıyor. Biz de kanallarımızı bu bakış açısıyla yönetiyor, tüm mecralarda takipçilerimiz ile sıcak ve samimi bir iletişim kurmayı hedefliyoruz.