ISINMAK ARTIK ÇOK 'KÜÇÜK' BİR DETAY!

Warmhaus, fark yaratan inovatif ürünleri ve dijital çözümleri ile iklimlendirme sektörünün öncü firmalarından... Temelleri 1976'ya dayanan ve bugün 5 farklı sektörde, 20 şirketiyle faaliyetlerini sürdüren Beyçelik Holding'in markası Warmhaus, yüzde 100 yerli sermaye ile tamamı Türk mühendis ve tasarımcılardan oluşan Ar-Ge ekibince geliştirilen "dünyanın en küçük kombisi" MinerWa ve "akıllı oda termostatı" RecoWA'yı tüketicisi ile buluşturdu.


İŞTE, DÜNYANIN EN KÜÇÜK KOMBİSİ 
Kendi sınıfında “Dünyanın en küçük kombisi” MinerWa”, 0,058 metreküplük hacme, 38 cm ene, 59,5 cm boya ve 26 cm derinliğe sahip. Cam ön kapağı, dokunmatik paneli ve estetik görünümüyle dikkati çekiyor. Siyah, beyaz ve antrasit renk seçenekleri bulunuyor. “Elektronik Gaz Adaptif” özelliği ile ideal hava-gaz oranını ayarlayarak sürekli yüksek verim sağlıyor. “Akıllı Oda Termostatı” Recowa, cep telefonu üzerinden her yerden kombiyi kontrol etme fırsatı sunuyor.


WARMHAUS YÖNETİM KURULU BAŞKANI CİHAN ÇELİK:
2023’TE, 1 MİLYAR TL CİRO HEDEFLİYORUZ

2019’u, hedeflerimizi gerçekleştirerek kapattık. 370 milyon TL ciro elde ettik. Bunun yüzde 60’ı ihracattan geliyor. Her yıl ortalama yüzde 20 büyüyerek; 2020’de 500 milyon TL’ye, 2023’te 1 milyar TL’ye çıkarmayı planlıyoruz. Gayemiz; 2020 sonu itibariyle, doğalgazın ulaştığı her noktada olmak. Büyüme stratejimiz ile paralel istihdamımızı da artıracağız.


WARMHAUS GENEL MÜDÜRÜ  M. KAĞAN TURAN:
7 EVDEN BİRİNİ ISITIYORUZ
Isıtma alanında; radyatör, kazan ve kombi başta olmak üzere ihtiyaç duyulan tüm ürünleri portföyümüzde bulunduruyoruz. Türkiye’de 400 çalışanımız, 425 satış noktamız ve 117 yetkili servis noktamız ile faaliyet gösteriyoruz. Globalleşme stratejimiz kapsamında yeni pazarlara girmeyi hedefliyoruz.

Global kombi pazarında Türkiye; Çin, Güney Kore ve İngiltere’nin ardından dördüncü sırada. Türkiye’de 2020’de ortalama yüzde 10-15 artış bekliyoruz. 
Türkiye’de radyatör kullanılan her 7 evden birini ısıtıyoruz. 2019’un son çeyreğindeki penetrasyon artışımız ve olmadığımız bölgelerdeki yapılandırmamız ile kombide yüzde 4.5 olan pazar payımızı da 2020’de %6’ya çıkarmayı hedefliyoruz. Üluslararası sertifikasyona sahip ürünlerimizi 35 ülkeye ihraç ediyoruz. 3 yıl gibi kısa sürede, 19 ülkede Warmhaus markamız ile kombi satar hale geldik. 2020’de bu rakamı 25’e yükseltmeyi planlıyoruz. Pazarı domine eden İtalya ve Almanya’da distribütörlerimiz var.