İVMEYİ AVANTAJA ÇEVİRECEĞİZ

'Her noktada 'müşteri odaklılık' kavramı çok daha önem kazanıyor. Sektörde en fazla tercih edilen şirket olmayı hedefliyoruz.'

18’inden 90 yaşına kadar her insana dokunabileceğimiz ürünlerimiz var. Global ve yerel konjonktürdeki tüm dalgalanmalara rağmen; hem sektör, hem de AvivaSA olarak başarılı bir yılı geride bıraktıklarını söyledi. 

BES’TE LİDERLİĞİMİZİ DEVAM ETTİRECEĞİZ
2019 zor bir sene olacak. Ekonomik koşullardaki belirsizliklerin bir süre daha devam edeceğini öngörüyoruz. Özellikle “Otomatik Katılım”da sistemi daha da iyileştireceğine inandığımız önemli yeni düzenlemeler gelmesini bekliyoruz. Bunları AvivaSA olarak desteklemeye devam edeceğiz. 
2019’da da BES’te liderliğimizi sürdüreceğiz. “Otomatik Katılım”la yakaladığımız ivmeyi avantaja çevireceğimize inancım tam. Hayat sigortaları pazarındaki hedefimiz ise, başta geleceğin alanı olarak gördüğümüz “serbest hayat” ürünleri olmak üzere; pazar payımızı artırmak.

MÜŞTERİYE GİDEN YOLDA GÜÇ BİZİMLE
Bu sene konseptimizi “güç” kavramı üzerine kurguladık ve “Müşteriye Giden Yolda Güç Bizimle” dedik. Güç, yaşam enerjisini temsil eder. Yaşam demek, insan demektir. Önceliğimiz, tüm çalışanlarımızdan aldığımız güçle arkamızdaki Aviva ve Sabancı Holding’in gücünü doğru ve etkin kullanarak müşterilerimize iyi bir deneyim sunmak. AvivaSA çalışanları merkezine hep müşteriyi koyar. Onlarla empati kurarak ihtiyaçlarını belirler, onları iyi hissettirir. Sektörde bizi farklı kılan bu özelliklerimiz.

***


OTOMOTİVİN GELİŞİMİNİ DESTEKLİYORUZ
“1.700’ü aşkın bayimiz ve üstün nitelikli yakıtlarımızla Türkiye’nin her noktasında hizmet sunuyoruz.’’

Petrol Ofisi Madeni Yağlar, Türkiye madeni yağlar ve kimyasallar pazarındaki liderliğini, 2018’deki %24.7’lik payıyla 9’uncu yılına taşıdı. Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, otomotiv sektörünün gelişimini belirleyen madeni yağlardan beklediği temel faktör hakkında konuştu. 

PAZAR PAYINI EN ÇOK ARTIRAN MARKAYIZ
2018’de binek araçlarda pazar payını en çok artıran marka olduk. Tüm bunlar Petrol Ofisi’nin sahip olduğu büyük güç, bilgi birikimi ve ileri teknolojiyle birlikte gelen başarılar. Başka bir şirkete nasip olmayan en büyük dağıtım ağına ve gerçekten de çok önemli bir altyapıya sahibiz. 1.700’ü aşkın bayimiz ve üstün nitelikli yakıtlarımızla Türkiye’nin her noktasında hizmet sunuyoruz.

TERZİ İŞİ ÖZEL ÜRÜNLER GELİŞTİRİYORUZ
Artık, teknolojilere paralel, özel yağ spesifikasyonları yayımlanıyor. Her markaya ve modele özel, terzi işi ürünler ortaya çıkıyor. Yakıt ekonomisi sağlayabilmek ve performansa katkıda bulunabilmek için sektörde daha düşük vizkositeli, daha ince yağlar tercih ediliyor. Daha düşük vizkositede koruma faktörünü güçlendirmek için de OEM’lerle birlikte sentetik teknolojiye geçiliyor. 

HAREKET EDEN HER YERDE BİZ VARIZ
Otomotivde yaygın tüm marka ve modellere özel ürün çeşitliliğine sahibiz. Sadece motor yağlarında değil, otomotivin her alanında varız. Bununla sadece otomotivde değil, denizcilik yağları dahil, her sektörde, her segmentte ürün sunuyoruz. Kısacası hareket eden her yerde biz varız.

***


PANASONIC LIFE SOLUTIONS İLE YENİ İMAJ
PanasonIc’in 2014’teki yatırımıyla Türkiye’de güçlü bir şekilde faaliyet göstermeye başlayan şirketi PanasonIc Eco SolutIons Türkiye, “PanasonIc LIfe SolutIons Elektrik Sanayi ve Ticaret AŞ” unvanını aldı. 

100. yılını dolduran Panasonic Corporation’un 4 grup şirketinden biri olan Eco Solutions, “İnsan odaklı çözümlerle daha iyi ve konforlu bir ‘yaşam’ sunma” vizyonu doğrultusunda unvan değişikliğine gitti.

MARKAMIZIN FELSEFESİNİ DAHA İYİ YANSITACAK
Tüm faaliyet ve aksiyonlarda insanların daha iyi bir yaşama sahip olmalarına odaklandıklarının altını çizen Panasonic Life Solutions Türkiye Şirket Başkanı Tatsuya Kumazawa, şunları kaydetti: “Misyonumuzu yansıtmak ve müşterilerimize geleceğe yönelik sunacağımız taahhütlerimizi vurgulamak için benimsediğimiz ‘Panasonic Life Solutions’ unvanımız, kurumsal imajımızı daha iyi temsil edecek ve markamızın felsefesini daha iyi yansıtacak. 

YENİLİKÇİ ÜRÜN VE ÇÖZÜMLER
Bu değişim aynı zamanda; çok geniş bir coğrafyada başarıyla faaliyet gösteren şirketimizin, müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarına yanıt verme ve gelişen teknolojilerle şekillenen yaşam alanları için "yenilikçi ürün ve çözümler" oluşturmayı hedeflediğimizi temsil etmektedir. Panasonic’in köklü tarihinden alacağımız güç, AR-GE faaliyetlerimiz ve gerçekleştireceğimiz iş birlikleri sayesinde, yaşam alanlarına konfor ve güvenlik teknolojilerini etkin bir şekilde entegre eden kullanıcı dostu, toplumu destekleyen katma değerli çözümler sunacağız. 

DAHA İYİ BİR YAŞAM, DAHA İYİ BİR DÜNYA
Tüm enerjimizle insan odaklı çözümlerle daha iyi ve konforlu bir ‘yaşam’ sunmaya odaklanacağız. Geniş ürün yelpazemizdeki Panasonic ve Viko markalarımıza ilave olarak, pazara sunacağımız yeni ürün ve çözümlerle “Daha İyi Bir Yaşam, Daha İyi Bir Dünya” hedefiyle sektörümüzdeki lider pozisyonumuzu her geçen gün daha da güçlendireceğiz.

***


İSTİHDAMA KATKIYI ARTIRACAĞIZ
“7 yılda, 70 mağazaMIZ OLDU. 2019’da 20 tane daha açarak 90 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz.’’

Gloria Jean's Coffees International'ın Master Franchise ortağı Grup DNC, zincirine yeni halkalar eklemeye hazırlanıyor. Avustralyalı kahve zincirini sıfır mağazayla alan ve konsepti yeni baştan yaratan Gloria Jean’s Coffees’in Türkiye CEO’su Mehmet Dinçerler, yeni dönem yatırım ajandasında öne çıkan başlıkları paylaştı. 

90 MAĞAZAYA ULAŞACAĞIZ
Beşiktaş Barbaros Bulvarı, İstanbul Havalimanı, Ankara’da yeni açılan tema park AnkaPark, İzmir Alsancak ve Trabzon Forum AVM ile mağaza zinciri sayımızı artırarak büyümeye devam etmek istiyoruz. 2019’da 90 mağazaya ulaşacağız. 
Geride bıraktığımız 7 yılda, 25 ilde, 70 lokasyonda yeni mağazalar açarak markayı sevenleriyle buluşturduk. İstanbul’dan Van’a, İzmir’den Diyarbakır’a kadar Türkiye’nin her bölgesindeyiz. 2019’da ise 20 yeni şube daha açacağız. Bünyemizde şu anda 700 kişi çalışıyor. İstihdama katkıyı artırmayı hedefliyoruz.

YILDA 70 TON KAHVE TÜKETİYORUZ
2019’da, 2018’e göre cirolarımızı yaklaşık %20-25 arasında arttırdık. 2020’ye doğru giderken bu ivmenin aynı şekilde sürmesini amaçlıyoruz. Önce şube açmadığımız 5 şehirde hizmet vermek istiyoruz. Sene 70 ton kahve tüketiyoruz. Gloria Jean’s Coffees’te, çikolata, cheesecake, patisserie ürünleri ve organik ekmeklerden sandviç çeşitleri de bulunuyor.