SHELL'DE KADIN ENERJİSİ FARKI

Shell & Turcas, 1923'ten bu yana her zaman bir adım önde olmayı, 'ilk'leri gerçekleştirmeyi ve akaryakıt sektörüne 'ilham verme'yi ilke edinİyor. Türkiye'deki faaliyetleri Cumhuriyetimiz ile yaşıt olan Shell, 1.000'i aşkın istasyonunda her gün 1 milyondan fazla misafir ağırlıyor. Yılda 10 milyon farklı araca akaryakıt, madeni yağ, akaryakıt dışı ürün ve hizmet sunuyor. 65 ülkeye direkt, 100'e yakın ülkeye dolaylı ihracatıyla, ülke ekonomisine de büyük katkı sağlıyor. Ayrıca, 45 bin satış noktası ile "dünyanın tek marka altında konumlanan en büyük perakende" şirketi.

Shell Türkiye, sosyal yatırım programlarıyla dikkati çekiyor. Bu noktada, kadınları iş hayatında desteklemek için 2018’de hayata geçirilen “Shell'de Kadın Enerjisi”, önyargıları gölgede bırakarak büyüyor. 4’üncü yılını başarıyla dolduran bu anlamlı projede 2023 hedefi şimdiden aşıldı, 5 bin 300’ün üzerinde kadına istihdam sağlandı. Biz de BUSINESS LIFE ailesi olarak bu gerçeklikten yola çıkarak, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü öncesi sözü Shell & Turcas’ın ilk Türk CEO’su Emre Turanlı’ya bıraktık. Shell’in inovatif kimliğini ve sürdürülebilirlik odaklı yaklaşımını yansıtan Göktürk istasyonunda bir araya geldik. Shell Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü ve Shell & Turcas İcra Kurulu Üyesi Meltem Okyar Perdeci’nin kıymetli misafirperverliğinde keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik... 

HEP ÖNCÜ OLDUK 
Shell’in, birçok firmanın örnek alarak operasyonlarına dahil ettiği faaliyetlerini özetler misiniz? 

Shell & Turcas olarak, sektörde “hep ileride” olmayı, “ilk”leri gerçekleştirmeyi ve sektöre “yön vermeyi” ilke edinen bir markayız. İstasyonlarda ilk kanopi (çatı) uygulaması, ilk market içi tuvalet, ilk kurşunsuz yakıt, ilk sadakât programı Shell Club Smart, ilk taşıt tanıma sistemi, ilk premium market konsepti Shell Select Market, istasyonlarda kadın istihdamını destekleyen ilk program Shell’de Kadın Enerjisi, çocuklar için özel tasarlanmış ilk çocuk tuvaleti, engelli misafirlerimizin hayatını kolaylaştıran sektördeki ilk engelsiz hizmet alanı gibi birçok faaliyet ile alanımızda hep öncü olduk. 

KALİTE VE GÜVEN
Shell’i, diğerlerinden farklı kılan ne?

Tüketici araştırmalarında Shell, rakiplerinden iki alanda çok net bir şekilde ayrışıyor; kalite ve güven. Ferrari ile birlikte geliştirilen Shell V-Power, kalitesiyle fark yaratan Shell Select marketleri ve deli2go ürünleri, yeni konsept temiz ve temassız tuvaletleri, çocuk tuvaletleri, güneş enerjili istasyonları ve elektrikli şarj üniteleri ile Shell, farkını ve kalitesini misafirlerine birçok alanda hissettiriyor. Yeni yakıt teknolojilerine yatırım yaparak ve misafirlerimizi daha iyi tanıyarak, onlar için en iyi ürün ve hizmetleri geliştirmek için sürekli çalışıyoruz. Her yıl küresel olarak Ar-Ge faaliyetlerine 1 milyar dolar ayırıyoruz. 
İstasyonlarımızın, şehir içi ve şehir dışı tüm karayolu seyahatlerinde, anne-baba, çocuklar ve engelliler dahil, herkes için konforlu birer uğrak noktası olması hedefi ile yatırımlarımıza devam ediyoruz. Amacımız; ziyaretçilerimizin, daha keyifli ve güvenilir bir yolculuk geçirmelerini sağlamak. 

KADIN İSTİHDAMINDA 2023 HEDEFİNİ GEÇTİK
Kadın istihdamı konusunda, akaryakıt sektöründe öncü oldunuz. Kaç kadını iş hayatına kazandırdınız? 

Mart 2018’de, İŞKUR iş birliğiyle “Shell'de Kadın Enerjisi”ni başlattık. İlk olmanın ve sektörümüze ilham vermenin gururunu yaşıyoruz. Kendimize, Cumhuriyetimizin ve Shell’in Türkiye’deki faaliyetlerinin 100’üncü yılı olan 2023’e kadar, istasyonlarımızda 5 bin kadına istihdam yaratma hedefi koymuştuk. Program daha 4. yılını doldurmadan, 5 bin 300’ün üzerinde kadına istihdam sağladık. Hep vurguladığım gibi “Shell’de Kadın Enerjisi” bizim için bir proje değil. Kadınların aktif rol alması, operasyonumuzun ve kültürümüzün vazgeçilmez bir parçası. Kadınlar başarılarıyla ön plana çıkıyor, cesaretleri ve özgüvenleri ile başka kadınlara örnek oluyor. Durmak yok. Kadın çalışanlarımızı artırmaya, onların gelişimine odaklanmaya devam edeceğiz. 

KADINLAR, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ARTIRIYOR
Kadınların çalıştığı istasyonlar ile diğerleri arasında “müşteri memnuniyeti” açısından ne tür farklılıklar söz konusu? 

Kadın çalışanlarımızın aramıza katılmasıyla, sadece onların hayatlarında değil, iş arkadaşları, misafirlerimiz ve hizmet kalitemizde de büyük bir değişime imza attık. Çok olumlu geri dönüşler alıyoruz. Kadınların olduğu istasyonlarımızı, diğerleri ile karşılaştırdığımızda, müşteri memnuniyetinin geçtiğimiz yıllarda yüzde 3, geçen sene ise %6 daha yüksek olduğunu gördük. Bundan da çok mutluyuz. Misafirlerimiz başta şaşırsalar da artık kadın çalışanlarımızı görmeyi benimsedi. Onların bu olumlu yaklaşımı, beni de çalışma arkadaşlarımızı da çok motive ediyor. 

“TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ”Nİ DESTEKLİYORUZ 
Hem globalde hem Türkiye’de çok önem verdiğiniz “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” konusundaki çalışmalarınızdan söz eder misiniz? 

Birleşmiş Milletler (BM) Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’ndan (SKA) biri olan “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği”ni destekliyoruz. Cinsiyet dengesinin, her uzmanlık  alanında sağlanmasını amaçlıyoruz. Yönetim ekibimizin yüzde 50’sini kadınlar oluşturuyor. Doğrudan istihdam sağladığımız çalışanlarımızın %31’i kadın. STK’lar ile yakın iletişim halindeyiz. BM Kadın Birimi (UN Women) ve BM UN Global Compact ortak inisiyatifi olan “Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin (WEPs) imzacısıyız.  Yanınızdayız Derneği’nin üyesiyiz. Yönetim Kurulunda Kadın Derneği’nin (YKKD) kurumsal destekçisiyiz. Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı ile iş birliği içerisindeyiz. Yenilenen istasyonlarımızda misafirlerimizi, Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı (KEDV) üyesi kadınlar tarafından yapılan lavanta kutuları ile karşılıyoruz. Böylelikle ziyaretçilerimizde farkındalık yaratırken, farklı alanlarda sürdürülebilir istihdama da destek oluyoruz. 

Şirketimiz bünyesinde ise “BİZ gelişim programını yürütüyoruz. Gönüllü çalışanlarımız ile kadın çalışanlarımızın potansiyellerine ulaşması, iş ilişkilerini geliştirmesi için fırsatlar yaratıyoruz. Özellikle erkeklerin önyargılardan arınmasını ve bu platforma dahiliyetini önemsiyoruz. “Kadınlar İçin Shell Kariyer Gelişim Programı” ile yüksek potansiyelli kadın çalışanlarımızın kariyerler gelişimine destek oluyoruz. Yönetim kademesindeki kadın liderlerimizin, Shell dışındaki etkin programlarda yer almasını teşvik ediyoruz. Anne ve anne adaylarımıza yönelik “M³ Anne Mentorluğu” programımız ile iş hayatına adaptasyon süreçlerini kolaylaştırıyoruz. Eğitim-öğretim yılının ilk gününde anne olan çalışanlarımıza izin kullanma hakkı sunuyor, çocukları ile okulun ilk gün heyecanını yaşamalarından bizler de mutluluk duyuyoruz. Shell Çalışan Destek Programımız ile iş-yaşam dengesi, ilişkiler, evlilik sorunları, çocuklarla ilgili konular gibi stresi tetikleyen unsurlar hakkında, telefonda sınırsız bir şekilde psikolojik danışmanlar ile görüşme imkânı sunuyoruz.

66 ŞEHİRDE, 850’İN 
ÜZERİNDE SHELL SELECT 
45 bin satış noktası ile “dünyanın tek marka altında konumlanan en büyük perakende şirketi” olmak nasıl bir duygu? Shell Select marketinizdeki son gelişmeleri öğrenebilir miyiz? 

Akaryakıt dışı ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili adımlarımız, sektöre ilham kaynağı oluyor. Şu anda 66 şehirde, 850’in üzerinde özel konseptli Shell Select marketimiz ile misafirlerimizin ihtiyaçlarını karşılıyoruz. İçerisinde kendi ürünlerimizin de yer aldığı, 11 kategoride, 2 bine yakın ürünümüz bulunuyor. Perakende alanında dünya çapındaki tecrübemizi, uygulamalarımıza Türkiye’de de çok iyi şekilde yansıtmayı başardık. Türkiye’nin ilk ve en yaygın Premium market konsepti Shell Select Market; deli2go sandviçleri, deli2go kahvesi, sıcak fırın ürünleri, yeni konsept temiz ve temassız tuvaletleri ve çocuk tuvaletleri ile fark yaratıyor. Yılda yaklaşık 5 milyon adet deli2go sandviç ve 8 milyonun üzerinde bardak kahve satıyoruz. Yıllık 1 milyon bardaktan fazla tüketilen deli2go kahvemiz ise harika bir tat. Çekirdekten taze çekilerek servis ediliyor... 

“DİJİTAL ENERJİ YÖNETİMİ” SİSTEMLERİ...
Etkin rol aldığınız iklim değişikliği ile mücadelede kapsamında, “daha temiz enerji çözümleri sunma”ya yönelik çabalarınızdan bahseder misiniz?

Ülkemizde elektrikli şarj üniteleri, atık yönetimi, LNG ve güneş enerjisi kullanan istasyonlar gibi birçok projeyi hayata geçirdik. Örneğin; 15 istasyonumuz, elektriğinin %30’unu güneş enerjisinden elde ediyor. 2020 yılında pilot olarak başladığımız “dijital enerji yönetimi” sistemi sayesinde, elektrik panolarına yerleştirdiğimiz sistemler ile klima, buzdolabı, kanopi gibi alanlarda ne kadar enerji harcandığı takip edilebiliyor. Böylece mevcuda ek olarak %15’e varan seviyelerde elektrik tasarrufu sağlayabiliyoruz. Elektrikli araç kullanan misafirlerimize Shell Recharge markası ile hizmet veriyoruz. Ayrıca, Türkiye’de ilk defa, karayolu taşımacılığında alternatif yakıt olarak kamyonlarda LNG kullanımına ilişkin yeni bir dönem başlattık. Lojistik sektörünün uluslararası piyasalarda rekabetçi konumunu devam ettirebilmesi için geleceğin yakıtı olan LNG’yi, Türkiye’de müşterilerimize sunuyoruz. 

SÜRDÜRÜLEBİLİR HİZMETLER...
Doğal kaynaklarımızın daha da değerli olduğu günümüzde, geleceği koruyan yenilikçi hizmetlerinizi anlatır mısınız? 

Shell, 2050 yılına kadar net sıfır emisyon ile faaliyet gösteren bir şirket olmak istiyor. İklim değişikliğiyle mücadele ve “herkes için daha yaşanabilir ve sürdürülebilir bir dünya oluşturmak” için çalışıyoruz. Araç yıkama ünitelerindeki patentli Süper İyonize Su (SIW) teknolojisi, sektörde bir ilk. Yıkama esnasında tüketilen suyun geri dönüştürülmesi ve rehabilite edilerek tekrar kullanılması ile binlerce aracı ilave herhangi bir su tüketmeden yıkayabiliyoruz. Bu sayede istasyon başına yılda ortalama 2 milyon litreden fazla su tasarrufu sağlıyoruz. 

Elektriğini güneş enerjisinden sağlayan 15 istasyonumuz ise toplam 650 kWp kurulu güce sahip. Hedefimiz, 2022’de 100 istasyona ulaşmak. Ayrıca “Derince Madeni Yağ ve Gres Üretimi Tesisi”mizin çatısını solar paneller ile kapladık. 1MW kurulu gücü ile tesisimizin yıllık toplam elektrik ihtiyacının yaklaşık %25’ini GES’ten karşılamayı ve böylelikle senelik ortalama 500 ton karbon salımının önüne geçmek istiyoruz.
Dünyada en yaygın elektrikli şarj ağına sahip firmaların başında geliyoruz. 35'i aşkın ülkede, 275 binden fazla ünite ile elektrikli araç sahiplerine hizmet sunuyoruz. Planımız, bu sayıyı; 2025'te 500 bine, 2030’a dek 2,5 milyona çıkarmak. Türkiye’de de 2022 yılındaki ilave yatırımlarımlarımız ile 45 istasyonda, özellikle büyük şehirlerde ve tatil rotalarında olmayı amaçlıyoruz.

İNOVASYONA VE  TEKNOLOJİYE  HER ZAMAN ÖNEM VERİYORUZ
Pandemiyle birlikte değeri artan çeviklik ve dijital dönüşüm noktasında hangi aksiyonları alıyorsunuz? 

İnovasyona ve teknolojiye her zaman önem veren küresel bir şirketiz. Dijital dönüşüm bizim de ajandamızın önemli başlıkları arasında. Shell & Turcas olarak hayata geçirdiğimiz farklı uygulamalar ile misafirlerimizin ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş hizmet beklentilerini karşılamak için çalışıyoruz. Sektörde en çok kullanıcıya sahip olan “Shell Mobil” uygulaması ve 4,3 milyon üyesi bulunan “Shell Club Smart” programımız sayesinde, misafirlerimizin beklentilerini ve taleplerini önceden öngörerek, onlara en doğru çözümü, en iyi ürünü ve hizmeti sunabiliyoruz.     “Mobil Ödeme”, hijyen hassasiyeti nedeniyle pandemide daha da ön plana çıktı. 2,1 milyondan fazla indirilen “Shell Mobil”, her ay ortalama 20 bin yeni ve 200 bin aktif kullanıcıya erişim sağlıyor. Akaryakıt sektöründe “Programların Mobil Uygulama Kullanım Oranları”nda da zirveye çıktı. 

Lojistik sektörü için de önemli bir adım attık. “Türk Para” ile iş birliğimiz sonucunda iş ortaklarımızın kullandığı “Partner Card”a, “E-Para” özelliği eklendi. Ödemelerin tek merkezden rahatlıkla takip edilebilmesi sağlanırken firmalar; fiş, koçan ya da nakit ödemelere ihtiyaç duymadan, tüm operasyonu internet üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde yönetebiliyor. 

MADENİ YAĞLARDA 15 YILDIR PAZAR LİDERİYİZ
Madeni yağlar konusundaki yatırımlarınıza ve filo çözümlerinize de değinir misiniz?

Shell, madeni yağlarda 15 yıldır üst üste dünyada pazar lideri. Başta otomotiv olmak üzere; enerji, demir çelik, inşaat, madencilik ve genel imalat gibi sektörlerde, müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak ve en iyi ürünü üretebilmek için inovasyon ve Ar-Ge’ye sürekli yatırım yapıyoruz. Derince’deki “Shell Madeni Yağ ve Gres Üretimi Tesisi”miz de, Shell’in Akdeniz havzasındaki tek gres ve en büyük madeni yağ üretim tesisi. 2021 yılındaki üretim, 135 bin litrenin üzerindeydi. Her yıl hem sektörümüzde ihracat şampiyonu oluyoruz hem de de ülke ekonomisine katkı sağlıyoruz.
Türkiye’nin ilk taşıt tanıma sistemi olan “Shell Taşıt Tanıma Sistemi”, 25 yıldır sektöründe lider. Değişen müşteri ihtiyaçları ve dijitalleşme ile birlikte bu alandaki hizmetlerimizi, “Shell Filo Çözümleri” çatısı altında birleştirdik. Türkiye’nin dört bir yanındaki yaklaşık 35 bin seçkin firma ve 550 bini aşkın araç tarafından kullanılıyor.

SHELL & TURCAS’TA EKİP RUHU
- Bir lider olarak vizyonu ortaya koyar ve öncelikleri belirlerim. Bu noktada doğru ve güçlü bir ekip kurmak, son derece önemli. 
- Böyle ortamlarda birlik olmak ve başarı kaçınılmaz. İnsanlar belirlenen vizyon doğrutusunda ilerlemek için en etkili şekilde çalışırlar. 
- Kariyerim boyunca, size zenginlik katan, başarıyı katlayan ekipler ile çalışma fırsatı buldum. 

EMRE TURANLI TEMPOYU NASIL DELEGE EDİYOR?
- Sabahları kalkış saatim, duruma göre değişiyor. Bazı günler oğlumu 06.00’da yüzme antremanına götürüyorum, bu günlerde 05.30’da kalkıyorum. Onu bıraktıktan sonra ben de spor yapıyorum. Normal zamanlarda güne, genelde 07.00’de başlıyorum. 
- Çok uzun saatler çalışmayı değil, odaklanmayı tercih ediyorum. Çoklu görev (multitasking) yürütmeye inanmıyorum; çünkü bu şekilde çalıştığınızda her yaptığınızı aslında %100 performans ile yapamıyorsunuz. O nedenle bir toplantıya girdiysem, tüm odağımı o toplantının gündemine veririm. O esnada mail yazmak, mesaj atmak gibi dikkatimi dağıtacak işler yapmam. 

EMRE TURANLI’NIN ‘LİDERLİK’ ANLAYIŞI
- Yalın ve açık bir iletişime önem veriyorum. Görüşüme ihtiyaç duyduğunda arkadaşlarım bana bir telefonla kolaylıkla ulaşır ve bir karar almamız gerekirse bunu hızla görüşerek yapabiliriz.
- Her gün aynı disiplin ve ciddiyet ile çalışırım. Sürekli öğrenecek yeni bir şey olduğunu kabul ederken, eski öğrenilenleri tazeleme yeteneğine sahibim.
- Önyargılardan, dogmalardan, tabulardan ve klişelerden uzağım. İnsanların performansına odaklıyım. Genelde dinlerim, az konuşurum.
- Liderlik anlayışım; net ve cesarettli karar verebilme, kararlarımın arkasında durma, hataları saklamayıp, kabul edebilip bunlardan ders alma üzerine kurulu. 
- Düzenli takip ettiğim ve okuduğum iş dünyası yayınları var. Farklı konularda besleniyorum ve kimi zaman ilham alıyorum. 

EMRE TURANLI’NIN EN KIYMETLİ BAŞARISIZLIĞI
- Kariyerimin başlarında, üzerinde yeteri kadar düşünmeden sinirle attığım bir e-postanın negatif etkisini yaşadım.
- Bu olaydan sonraki çıkarımım şöyle oldu: İş veya özel yaşamınızda bir şeye sinirlendiyseniz veya sizi mutlu etmeyen bir durum içinde kaldıysanız, anlık bir tepkiyle harekete geçmeyin. Aksiyona geçmeden, gelişmenin akşamı uyuyun, yani kendinize düşünme fırsatı yaratın, ertesi gün aksiyon alın.  

EMRE TURANLI TEMPOYU NASIL DELEGE EDİYOR?
- Sabahları kalkış saatim, duruma göre değişiyor. Bazı günler oğlumu 06.00’da yüzme antremanına götürüyorum, bu günlerde 05.30’da kalkıyorum. Onu bıraktıktan sonra ben de spor yapıyorum. Normal zamanlarda güne, genelde 07.00’de başlıyorum. 
- Çok uzun saatler çalışmayı değil, odaklanmayı tercih ediyorum. Çoklu görev (multitasking) yürütmeye inanmıyorum; çünkü bu şekilde çalıştığınızda her yaptığınızı aslında %100 performans ile yapamıyorsunuz. O nedenle bir toplantıya girdiysem, tüm odağımı o toplantının gündemine veririm. O esnada mail yazmak, mesaj atmak gibi dikkatimi dağıtacak işler yapmam. 

EMRE TURANLI’NIN SPOR TUTKUSU
- Üniversite öğrenimimi tamamlayana kadar, milli sutopu oyuncusu olarak Türkiye’yi dünya ve Avrupa şampiyonalarında, genç takımlar düzeyinde  temsil ettim. 100’ün üzerinde milli maçta yer aldım. Bu tutkum devam ediyor. Türkiye Sutopu Federasyonu’nda “Asbaşkan” olarak görev yapıyorum. 
- Sporun; disiplin, çalışma azmi, yenilgi ve kazanma ile mücadele edebilme, yenildiğinde tekrar toparlanma, kazandığında ise çok şımarmama gibi bireye çok önemli katkıları olduğuna inanıyorum. 
- Spor hayatımın hep içinde; sutopu oynuyorum, boks yapıyorum, yüzüyorum, koşuyorum. 
- Bir diğer tutkum Galatasaray; kongre üyesiyim. İstanbul’daki hiçbir maçı kaçırmam. Deplasman maçlarına da zaman buldukça giderim.

EMRE TURANLI’DAN GENÇLERE TAVSİYELER
- Olabildiğince araştırmacı olsunlar. Kariyerlerine özel sektörde devam etmek istiyorlarsa, hedefledikleri alanları, sektörleri ve şirketleri yakından takip etsinler. 
- Rekabetin yoğun olduğu günümüzde; her alanda donanımlı, vizyon sahibi, değişime açık ve teknolojiyi yakından takip eden kişilerin, her sektörde öne çıktığını görmek mümkün. 
- Esneklik, çeviklik, belirsizlikler ve stres ile başa çıkma, problem çözme, yenilikleri kucaklama, dijital dönüşüme ayak uydurma, öğrenmeye açık olma ve etkili iletişim gibi kavramlar büyük önem kazandı. Bunlardan da yola çıkarak; değişen dünyaya en hızlı adapte olmanın yolu “öğrenmeyi öğrenmekten” geçiyor. 
- Gelecekte sürekli değişim ve gelişim olacağı beklentisi çerçevesinde uzmanlaşmaktan ziyade, çok yönlü kariyer planlamasının yapılması da kişilerin fark yaratmasına yardımcı olacak. 

EMRE TURANLI’YA ‘ALMANYA’ ÖĞRETİSİ
- Almanya’da yaşarken, bazı futbol takımlarının altyapı tesislerini gezme şansım oldu. Ziyaretim esnasında hepsine şu soruyu sordum: “İyi futbolcuyu nasıl anlıyorsunuz?”. Hepsi aynı cevabı verdi: “İyi futbol oynayan çok yetenekli çok sayıda çocuk var, bunların hepsi bu okullara geliyor; ama biz, lider olanları seçiyoruz.” “Liderlikten kastınız nedir?” diye sorunca da şu cümleyi kurdular: “Her gün antremana gelip %100 performans veren, kaybettiğinde kızmayan, başkasında suç aramayan, yalan söylemeyen, kaytarmayan, daha iyisi için çalışan, iyi dinleyen, öğrenen, yenilgide takım arkadaşlarında suç aramayan, disiplini, çalışkanlığı, saygıyı kaybetmeyen, karar verme yetkinliği yüksek, cesareti yüksek çocukları seçiyoruz.”

SHELL ‘HEP İLERİDE’
- İletişim kampanyamız kapsamında, Shell’i rakiplerinden çok net bir şekilde ayrıştıran iki alana; “kalite” ve “güven”e odaklanmıştık. Bu noktada Shell’in kalitesinin verdiği güven ile “hep ileride” olduğunu vurguladık. 
- Marka elçimizin kim olacağına karar verirken en çok önemsediğimiz konu, bu kişinin değerlerimizle uyumlu olmasıydı. 
- Engin Akyürek ile yollarımız kesiştiği için çok mutluyum. İletişim tonumuzun ve iş birliğimizin samimiyeti, işlerimize de olumlu yansıdı. 
- Misafirlerimizden, bayilerimizden ve çalışanlarımızdan çok olumlu geri bildirimler aldık ve almaya da devam ediyoruz.