İK'NIN "YETENEK-ÜST YÖNETİM" BAĞLANTISI

Dünyanın önde gelen profesyonel danışmanlık şirketlerinden Deloitte, yüksek potansiyelli çalışanları şöyle tanımlıyor: "Bir kuruluşta yeterli liderlik pozisyonuna sahip olma potansiyeli, kabiliyeti ve arzusu olduğu tespit edilen insanlar." Peki, bahsi geçen genç çalışma arkadaşları, şirketler açısından ne anlam ifade ediyor? Bu yeteneklerin üst yönetime ulaşabilmesi ve kendilerini tanıtabilmesi için İnsan Kaynakları (İK) departmanları hangi çözümleri üretiyor? Pandemi gibi zorlu süreçlerle bu planlamalar nasıl yapılıyor? Hiç kuşkusuz, iş hayatında karşılaşılan en büyük sorunlardan biri, yöneticilerin ve çalışanların birbirleriyle doğru şekilde iletişim kuramaması. İş verimini artırmak için bu noktadaki yaklaşım büyük bir önem taşıyor. Türk iş dünyasının önde gelen kurumlarının İK liderlerinin bu noktada izledikleri yöntemler neler? BUSINESS LIFE'ın Ağustos 2021 sayısında, birbirinden değerli İK profesyonellerini misafir ettik...


Kale Grubu İk Başkan Yardımcısı SELDA SEÇKİNLER
“Açık kapı politikası”na sahibiz
Yüksek potansiyelli genç çalışma arkadaşlarımız, “Açık Kapı Politikamız” kapsamında üst yönetime her zaman ulaşabilme fırsatına sahip. Kale Grubu’na katılan yetenekleri profesyonel iş hayatına hazırlamak üzere “Kalegends Gelişim Programı”nı hayata geçirdik.

2 yıl 4 dönem süren “Kalegends Gelişim Programı”ile katılımcılarımız; sınıf eğitimleri, online eğitimler, e-learningler, proje sunumları ve mentorluk ile bütünsel bir öğrenme deneyimi yaşıyor. İlk dönemde alınan en önemli modül eğitimlerinden biri de, profesyonel iş hayatında her daim kullanılacak “proje yönetimi” ve “takım olmak” tecrübesinin elde edilmesi için tasarladığımız “Agile Proje Yönetimi”. Bu eğitim, katılımcılarımız için “gerçek öğrenme” anlamına gelen, zamanla yarıştıkları ve zorluklardan dersler çıkardıkları bir süreç. Arkadaşlarımızın, takımlar halinde 4 aydır üzerinde çalıştıkları projelerini sunma fırsatı yakaladıkları üst yönetim, böylece yüksek potansiyelli gençleri daha yakından tanıyor. Bu yıl ilk kez gerçekleştirdiğimiz sürecimizi pandemi nedeniyle %100 dijital platforma taşıdık.

Arzum İk Genel Müdür Yardımcısı DİDEM ORAL:
Çalışanların sesi, her zaman dinleniyor
Arzum, fikirlerin açıklıkla paylaşıldığı, inovasyonun, sürekli geliştirmenin ve yaratıcılığın desteklendiği bir çalışma ortamı sağlıyor.

Arzum’da hem süreç hem de ürünlerle ilgili çalışanların sesi her zaman dinleniyor. Tüm fikirlerin değerlendirildiği “Fikir Atölyesi” adında bir yapımız var. Burada, ürünlere ilişkin fikir, görüş ve öneriler üst yönetimle paylaşılıyor. “Dijital Gözler Platformu”nun amacı ise süreçlerde her daim gelişim sağlayabilmek. Bu kapsamda belirlenen her bir konu için oluşturulan ekiplerin çalışmaları tamamlanınca üst yönetime sunum yapılıyor. Kabul edilen fikirler hayata geçiriliyor.

Arkas Holding İk Direktörü DR. ŞENGÜL ATALAY
Çift yönlü iletişimin önemi oldukça büyük
Zor süreçleri kolaylaştırmada, çift yönlü iletişimin önemi oldukça büyük. Önemli değişikliklerin olduğu zamanlarda insanların büyük bir kısmı, kendini güvende hissetmek için daha fazla bilgi akışına ve iletişime ihtiyaç duyuyor.

Pandemi döneminde “İçimizden Biri” adını verdiğimiz programla, Arkaslıları şirket yöneticileriyle webinar etkinliklerinde bir araya getirmeye başladık. Çalışma arkadaşlarımız, yöneticilere sesli veya yazılı olarak soru sorma ve görüşlerini bildirme imkânı elde edebiliyor. Talep edenlerin yaralanabildiği “İç Denizimize Yolculuk” ile de sertifikalı iç koçlarımız, destek veriyordu. Bu, salgınla birlikte çok daha fazla talebi yönettiğimiz ve özellikle de uzaktan çalışmanın zorluklarına destek olduğumuz bir programa dönüştü.

“YENİ NESİL LİDER” PROGRAMI
Kariyerinde ilerlemek ve kendini geliştirmek isteyen yeni yöneticilerimizi de “Yeni Nesil Lider” programına dahil ettik. Böylece, koçluk, mentorluk ve proje ödevi gibi çözümlerle kendilerini geliştirmelerine olanak sunduk. Kuşaklar arası iletişim konusunda farkındalık sağlamayı hedeflediğimiz “Tersine mentorluk” programımızı da hayata geçireceğiz.

Migros Ticaret A.ş. İk ve Endüstri İlişkileri Genel Müdür Yardımcısı OLCAY YILMAZ NOMAK
Sürekli gelişime dayanan güçlü bir bağımız var
Hızla değişen dünyada, kuşaklar arası etkileşimle kültür dönüşümü sağlamak, ortak dil yaratmak ve yaratıcı fikir ortamı sağlamak amacıyla “Yeni Nesil Mentorluk” programını başlattık.

Mentorlarımızı, 30 yaş ve altı çalışanlarımız arasından gönüllülük esasıyla belirledik. Mentilerimiz önce üst yönetim ekibimiz oldu, ikinci yılımızda ise direktör seviyesindeki yöneticilerimizden olacak. 6 ayda, en az 6 birebir görüşme yapılan programda, pandemiyle birlikte görüşmeler dijital platformlar üzerinden verimli bir şekilde gerçekleşti. İK ekiplerimizle gerekli tüm destek ve bilgi ihtiyaçlarında “yeni nesil mentor”larımızın yanında olduk. Mentilerimiz ve mentorlarımız arasında merak, paylaşım ve sürekli gelişime dayanan güçlü bir bağ oluştu.

Pegasus Hava Yolları İk Direktörü DİLARA OĞUR:
Genç yeteneklerimiz yöneticilerimizi daha yakından tanıyor
Yüksek potansiyelli genç yeteneklerimizin gelişimini ve onların gelecekteki rollere hazırlanmasını hedefleyen “Go Young / Genç Yetenek Gelişim Programı”nı hayata geçirdik. Böylece gençlerimiz, sınıf eğitimleri ve atölye çalışmalarıyla çok boyutlu ve uzun soluklu bir gelişim ve öğrenme yolculuğuna çıkıyor. Pandemi döneminde de rotalarından sapmadan gelişmeye devam ediyor. 

Müdür ve üzeri pozisyonlarımızın gönüllülük esasıyla yer aldığı “mentorluk” programımız var. Bu kapsamda, hem gönüllü mentorlarımıza hem de gençlerimize sunulan mentor/mentee eğitimi sonrası eşleşmeleri tamamlanarak online ortamda görüşmelerini sürdürüyorlar. Yeteneklerimizin alanında uzman yöneticilerimizi daha yakından tanıması, birimleri, rol ve sorumluluklarına ilişkin daha detaylı bilgi sahibi olması için aylık düzenlediğimiz “GOAL Meetings” uygulamamız, pandemi döneminde online olarak, hız kesmeden devam ediyor.

Yataş Grup İk Direktörü ERTUĞRUL KAYA:
“Online strateji toplantıları”nda buluşuyoruz

Şirketimiz, iletişim kanalları hiyerarşiden bağımsız şekilde, tüm çalışanlarımız için açık. Bunun yanında, belirli periyotlarda fonksiyon bazlı yapılan “online strateji toplantıları”nda, yönetim ekibimiz, çalışma arkadaşlarımızla da sohbet etme imkânı buluyor.

Borusan Holding İk ve Kurumsal İletişim Grup Başkanı NURSEL ÖLMEZ ATEŞ:
Şeffaf iletişimin öneminin farkındayız
Pandemi gibi daha önce tecrübe etmediğimiz ve belirsizliklerle dolu olan bir süreçte, şeffaf iletişimin öneminin hayati olduğunun farkındaydık. Kafalarda birçok soru işareti varken, holding ve grup şirketleri olarak, Borusanlıların her türlü sorusuna olabilecek en açık ve net cevabı vermeye çalıştık.

“Borusan Dayanışma Destek Platformu”muz, şeffaf iletişimin sağlanması için önemli bir araç oldu. Pandemi sürecinde “Çalışanımı, işimi, paydaşımı korurum” yaklaşımıyla dokunduğumuz, iletişimde olduğumuz tüm paydaşlarımız için çalışmalar yaparak “Beraber aşacağız” mesajımızı verdik. 

DÜZENLİ İLETİŞİM...
İK özelinde, iç iletişimi ve etkileşimi artırmak için “Borusan İnsan” mobil uygulaması ve e-posta üzerinden çalışanlarımızla düzenli iletişim kurduk ve güncel içerikleri paylaştık. Online toplantılarla tüm çalışanların fikirlerini ve görüşlerini dinledik. Seslerinin gerekli yerlere ulaşması için elimizdeki tüm imkânları kullandık. Çünkü, fiziken uzakta olmamızın, ofis ortamındaki sinerjinin devam etmesine engel olmadığına inandık.

ASELSAN İK Direktörü Can Demir:
Lider-çalışan yolculuğunu destekliyoruz
“Gelişim Atölyesi”ni, tüm çalışanlarımızın öneri ve düşüncelerini paylaşabildikleri bir platform haline getirdik.
“ASELSAN Sosyal İnovasyon Liderleri” (ASİL) projesiyle, çalışanlarımızın kişisel gelişimlerini tamamlayabilecekleri alternatif bir sosyal etkinlikler platformu tasarladık.

“Kahveni Kap Gel” etkinliklerimizle, çalışanlarımızı üst yöneticilerle bir araya getirdiğimiz ve her şeyi konuşabildiğimiz bir ortam oluşturduk. Online eğitim platformumuz “a BİL-GE’ ile çalışanlarımızın kendi becerileri ve uzmanlık alanları ile ilgili paylaşım yapabilmelerine olanak sağladık.

TERSİNE MENTORLUK...
Mentorluk uygulamamızı, lider-çalışan yolculuğunu destekleyen önemli bir süreç olarak tasarladık. “a-Yetenek”le, üniversite eğitimi devam ederken ASELSAN’da yarı zamanlı iş hayatına başlayan genç yeteneklerimizi, teknik projelerde görevlendiriyoruz. Onlara, bu projelerde yol gösterecek ve mentorluk eğitiminden geçmiş olan mentorler atıyoruz. Mentorlerimiz, “a Yetenek”lerimizin her açıdan gelişimini takip ediyor. “a Yetenek”lerimiz de mentorlerine özellikle yapay zekâ ve benzeri güncel konularda “tersine mentorluk” yapıyor. Gençlerimiz sonrasında, projelerini “Genel Müdür Yardımcısı” seviyesinde sunuyor. İlk 3’e kalanlar, Genel Müdürümüzün de katılımıyla ödüllendiriliyor. Böylelikle, üst yönetimle de teması kurmuş oluyoruz.

Doğuş Otomotiv İk ve Süreç Yönetimi Genel Müdürü ELA KULUNYAR:
“Genç Çalışan Komitesi”nde serbestçe konuşulabiliyor:
Şirketimizde, arkadaşlarımızın ik süreçleri ve “işveren markası” faaliyetleri hakkında düşüncelerini dile getirebildiği, “genç çalışan komitesi” bulunuyor.

“Genç Çalışan Komitesi”nde tüm uygulamalar serbestçe konuşulabiliyor, talep ve ihtiyaçlar dile getirilebiliyor. Çalışanlar ve tepe yöneticilerin bir araya geldiği toplantılarda ise hem üst yönetimin ekipleri daha yakından tanımasına olanak sağlanıyor hem de kurum kültürüne yönelik farkındalık yaratma ve yaygınlaştırma imkânı oluşturuluyor. Yeni mezun ya da stajyerlerimizin fikirlerini daha çok dinleyebilmek adına haftalık toplantılar düzenliyoruz. Her hafta bir stajyerimizin kendi ilgi alanını bizlere anlattığı sunumlar gerçekleştiriyoruz.

Socar Türkiye İk ve Kurumsal Hizmetler Başkanı SİBEL UĞUR:
Genç çalışma arkadaşlarımız önemli bir değer
Kurum içerisinde oluşan açık pozisyonların desteklenmesinde önceliğimiz hep, şirket içi insan kaynağımızı değerlendirmek yönünde...

Genç çalışma arkadaşlarımız, İK yönetim süreçlerimizde kurumsal hedeflerimizin gerçekleştirilmesi adına önemli bir değer oluşturuyor. “Better Together Better Rewards” adıyla, çalışanlarımızın performanslarının ve başarılarının tüm kurumumuzca görüldüğü, takdir edildiği, ödüllendirildiği bir iç sosyal ödül platformu oluşturduk. Kişisel gelişim ve liderliğe hazırlayıcı motivasyon ve eğitim programlarımıza düzenli devam ediyoruz. Pandemi sürecinde de bu uygulamalarımızı çevrimiçi etkinliklerle periyodik olarak sürdürüyoruz.  

Sap Güney Avrupa, Afrika, Orta Doğu Danışmanlık Hizmetleri Bölge ve Türkiye İk Direktörü HANDE GENÇ:
Her bir çalışan, kariyer yolculuğu boyunca destekleniyor
Pandemiyle birlikte zorunluluk haline gelen dijitalleşme, İK süreçlerinin sade, standart, kolay erişilebilir, mobil, anlaşılır ve entegre tasarlanmasına imkân tanırken, kişiye özel çözümler sunmayı da kolaylaştırıyor. Biz de kullandığımız SAP çözümleriyle, gerçek zamanlı geri bildirimler alarak etkin performans yönetimi sağlayabiliyoruz. 

Her bir çalışan, SAP’ye girdiği ilk andan itibaren kariyer yolculuğu boyunca potansiyeli, yetkinliği ve tecrübeleri doğrultusunda destekleniyor. Dijital, uçtan uca İK süreçlerimiz sayesinde çalışanlarımız her an, mobil cihaz veya bilgisayar üzerinden tüm süreçlere erişme ve işlem yapma imkânına sahip. 

SANAL KAHVE SOHBETLERİ...
İş-özel hayat dengesini yöneten çözümümüzle, çalışanlarımızın fiziksel ve ruhsal sağlığını destekliyor, SAP Qualtrics ile anlık anketler yayımlayıp, çalışanlarımızdan geri bildirim toplayarak aksiyon alıyoruz. Dolayısıyla, teknolojinin ve özellikle “bulut bilişim”in getirdiği en büyük avantajlardan biri olan esneklikten faydalanıyoruz. 
İşimizi her koşulda kesintisiz sürdürebiliyoruz. Bu dönem, sosyalleşme ve sosyal öğrenme ihtiyaçlarına yine teknolojik çözümlerle destek veriyoruz. “SAP Jam” yardımıyla, çalışanlarımızın güvenli ve sadece şirket içi erişimli bir platformda, kendi aralarında ve üst yönetimle etkileşmelerini, bilgi paylaşmalarını, tartışma ortamları kurgulamalarını, özel ilgili alanlarına göre bir araya gelmelerini sağlıyoruz. “SAP Jam” birlikteliklerini, sanal kahve sohbetleriyle destekliyoruz. 

Arena Grup ve Paynet İk Direktörü GÜNIŞIĞI GEÇGİL:
Açık bir iletişim platformu sağlıyoruz
Teknoloji, çalışan devir hızının en yüksek olduğu sektörlerin başında geliyor. İşten ayrılma nedenlerinin ilk sırasında da gelişim fırsatlarındaki eksiklikler gösteriliyor. İK yol haritamızın öncelikli konuları arasında, çalışanlarımızın kişisel ve uzmanlık gelişimlerine yer veriyoruz.

Şirket kültürümüz, herkesin birbiriyle açık ve şeffaf iletişim kurmasını destekliyor. Genç yeteneklerimiz, yönetim ekibimizle rahatlıkla iletişim kurabildiği gibi, her ay tüm şirketin katılımıyla aylık değerlendirme toplantılarında da bir araya geliyoruz. Bu sayede açık bir iletişim platformu sağlıyor, tüm çalışanlarımızın görüş ve fikirlerini alıyoruz. 
Bir genç yeteneğimizin önerisiyle hayata geçirdiğimiz “Arena Sohbet” uygulamamızla, her hafta rastgele seçilen iki çalışanımızın birbiriyle sohbet etmesine vesile oluyoruz. Böylece, özellikle yeni çalışanların ve farklı ekiplerin birbirleriyle iletişim kurmalarını sağlıyoruz. 

Enerjisa Üretim İnsan ve Kültür Lideri AHMET R. KUMBASAR:
Gençler, karar alma süreçlerinde yer alıyor
Organizasyonun tümünde uyguladığımız “Açık Kapı Politikası” ile biçimsel yapıların bizi yavaşlatmasına izin vermiyoruz. Fikirlerle yöneteceğimiz “Enerjisa Üretim” şirketi yaratmak hedefiyle hareket ediyoruz.

Ekip arkadaşlarımızın fikirlerini samimi şekilde paylaşabildiği, tavsiyelerini serbestçe aktardığı ve sorunların erken ortaya çıktığı bir çalışma ortamı oluşturmayı hedefliyoruz. 
Yeni neslin bakış açısını daha yakından anlamak, kuşakların birlikte çalışması ve birbirlerinden öğrenmelerini desteklemek amacıyla, 2020 yılında “Genç Fikir”i uygulamaya aldık. Bu programda, 30 yaş altı genç çalışanlarımız, fikirlerini yönetimle paylaşıyor. Ekip üyeleri, insana dokunan konularda karar alma süreçlerinde yer alıyor. Sponsor fonksiyon liderleriyle “tersine mentorluk” programına dahil oluyor ve projelerini üst yönetim desteğiyle hayata geçiriyor.

Sinoz Kozmetik Genel Müdür Yardımcısı FARUK BALMUMCU:
Gençlerimize kapımız her zaman açık
Yönetim biçimi olarak “meritokrasi”nin gücüne çok inanıyoruz. Genel yönetim felsefesi olarak da bu fikre çok sahip çıkıyoruz.

Bilgi, azim, çalışmak, verimlilik, istikrar, başarı, beceri ve dürüstlük gibi çok değerli vasıflara sahip olan kişilerin; yaş, tecrübe ve deneyim süresine bakılmadan karar ve yönetim noktalarına taşınması konusu, bizi çok heyecanlandırıyor.     
Dijital dünya anlık sorunların anlık çözüm gerektirdiği, sürekli yaşayan bir yer. Bunun için, büyük resmi görebilen ve problem çözme yetisi gelişmiş kişiler öne çıkmaya başladı. Sadece rutin değil, anlık rakip analizleriyle stratejik hamleler yapabilecek çok yönlü dinamik ekipler kurmanın ihtiyacı gün geçtikte daha fazla hissedilir oldu. Bu özellikleri taşıyan gençlerimize kapımız her zaman açık. Ofisimize gelip yöneticilerimizle sohbet edip, gelecekleriyle ilgili onlara danışabilirler...

Samsung Electronics Türkiye İk Direktörü SEMRA ERGİN:
Çalışanlarımıza gelişim fırsatları sunuyoruz
Samsung ElectronIcs olarak, yüksek potansiyelli çalışanlarımızın gelişimine büyük önem veriyoruz.

Yüksek potansiyelli kişilerin belirli donanımlara sahip olmasının yanı sıra, kurumumuzun stratejisine, kültürüne ve iş alanı ile sektörün gerektirdiği şartlara uyum gösterebilmeleri bizim için çok önemli. Bu nedenle, pandemi döneminde de çalışanlarımıza, kendi potansiyellerini ortaya çıkarabilecekleri dijital ortamlar sunacak şekilde gelişim fırsatları sunuyoruz. Böylelikle hem şirket performansımızı her geçen gün daha da yukarı taşıyor hem de çalışanlarımızın yeteneklerini geliştirmelerini ve üst yönetimimize ulaşabilmelerini mümkün kılıyoruz. 

Kiğılı İk ve Kalite Yönetim Sistemi (Kys) Direktörü IŞILAY OKAY:
İç iletişimi destekleyici birçok sistem kurduk
Genç yeteneklere büyük önem veriyoruz. Dinamik kadrolar oluşturuyoruz. Stajyerlerimizi, gelişimleri için işbaşı yapan çalışanlarımızı en etkin ve verimli bir şekilde yetiştiriyoruz. Özellikle “kurum içi adaptasyon”da 3 ay destek oluyoruz. “Buddy” sistemimizle, kendilerini yalnız hissetmelerini engelliyoruz.

Şirketimizde, pandemi döneminde kısa çalışma, uzaktan çalışma, ücretsiz izin gibi birçok çalışma şekli uygulansa da, çoğunlukla merkezdeydik. Uzaktan çalışma yapılan süre zarfında ise online toplantılar düzenlendi. İlgili bölüm yöneticileriyle her an bir arada olan çalışanlarımız, merkezden hiç kopmadı. Aidiyet duygusunun kopmaması adına iç iletişim konusunda projeler üretildi. İç iletişimi destekleyici birçok sistem kuruldu. Üst yönetim için de kısa proje sunumlarında her bölüm için toplu online organizasyonlar gerçekleştirildi ve arada bağ oluşturmak amaçlandı.

Allianz Türkiye İK, Çevik Ofis ve Operasyon Destek Genel Müdür Yardımcısı İlkay Özel:
Kişisel ve mesleki gelişimleri destekliyoruz
“Allianz Türkiye Akademi”yi 2015 yılında kurduk. Bu program kapsamındaki misyonumuz; organizasyonumuzun sürekli öğrenme kültürünü içselleştirmesini sağlamak, çalışma arkadaşlarımızı ve acentelerimizi tüm değişimlere entegre etmek, tasarladığımız her türlü eğitimi, iç eğitmenlerimizle paydaşlarımıza sunabilmek...

“Allianz Türkiye Akademi” olarak, kurumların gücünün; alanında yetkin, motivasyonu yüksek, kendini geliştirmeye açık bireylerden oluşan insan kaynağına dayandığını çok iyi biliyoruz. Çalışanlarımızın her birinin kişisel ve mesleki gelişimlerini destekleyen, bunu yaparken sadece kurum içinde değil, dışarıda da toplumsal fayda sağlama bilincinin güçlendirilmesine katkıda bulunan yönetim anlayışımız, burada kilit rol oynuyor. İK alanında ortaya koyduğumuz yenilikçi bakış açısıyla, kurumsal bilgi birikimimizin sürdürülebilir olmasına katkı sunan yepyeni projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz.

Doğanlar Holding İk Direktörü ELİF YILMAZ:
Genç potansiyellerimizin gelişimini sağlıyoruz
Fikir ve inovasyon kulübümüz “Takım D”, grup şirketlerimizin çalışanlarından oluşuyor.

“Takım D” ile, genç potansiyellerimizin gelişimini sağlamayı, sürekli öğrenme ve gelişim felsefesine sahip bir ekip ruhuyla şirketimizin gelişimine katkı sağlamayı, yenilikçi fikir ve projelerin ortaya çıkmasını arzu ediyoruz. Bu şekilde, farklı grup şirketlerinden çalışanlarımızı, ekip çalışmasıyla aynı hedefe odaklayabiliyoruz. “Takım D” üyelerimiz, belirlenen kriterleri sağlayanlardan ve gönüllü olanlardan oluşturuluyor. Bu program kapsamındaki eğitim faaliyetlerimizi, mentor görüşmelerimizi ve genç potansiyeller ile yöneticilerimizi buluşturduğumuz etkinliklerimizi, online platformlardan yürütüyoruz. 

FLO Mağazacılık İK Direktörü Hüseyin Çolak:
Yeni neslin ihtiyaç ve beklentilerini göz önünde bulunduruyoruz
Sektör liderliğimizi devam ettirmek için yeni nesil insan kaynağına odaklandık. “FLO Akademi” bünyesinde, yeni yeteneklerin potansiyellerinden katma değer elde edebileceğimiz ve onların kariyer gelişimlerine ciddi anlamda destek sunabileceğimiz eğitimler veriliyor.

Sektörde başka bir örneğine rastlamadığımız “FLO Akademimiz”, danışma kurulu, eğitim sistematiği, çalışanlara sağladığı özel gelişim planları ile ayakkabı sektörüne öncü oldu. Platformda, alanında uzman eğitmenlerimizle birlikte katılımcılar, tasarım eğitimlerinde senaryo bazlı özel çalışmalar ve projeler hazırlıyor. Süreç bazlı eğitimlerle de çalışma arkadaşlarımızın gelişimlerine destek oluyoruz. “FLO Akademi” ile yeni neslin ihtiyaç ve beklentilerini göz önünde bulunduruyoruz. 

Boyner Grup Akademi Direktörü ÖZLEM UZUN:
Karşılıklı öğrenme fırsatı yaratıyoruz
Uzun yıllardır başarıyla uygulanan “Boyner Grup Mentorluk Gelişim Programı”na, yönetimi kurulu üyelerimizle birlikte, tüm genel müdürlerimiz ve şirketlerimizin üst yönetimi mentor olarak rehberlik ediyor. 

Üst yönetimimizin, deneyimlerini grubumuzun genç yöneticileriyle paylaşmayı, yeteneklerimizi daha iyi tanıyarak bağlılıklarını artırmayı, Boyner Grup kültürünü güçlendirmeyi ve karşılıklı öğrenme fırsatı yaratmayı hedefliyoruz. Önceden yüz yüze yapılan görüşmeler, pandemi nedeniyle online platforma taşındı ve sorunsuz ilerledi. “Mentorluk Gelişim Programı” kapsamında, ikili görüşmeler dışında her ay bir etkinlik düzenlenerek, hem mentorlarımızın hem de mentilerimizin gelişimine katkıda bulunuyoruz.