Tetra Pak, gıdayı her yerde güvenli ve erişilebilir hale getirme kararlılığıyla Tetra Brik®Aseptic Ultra Edge’i geliştirdi. Ürün, Tetra Pak ailesinin tüm üstün özelliklerini bünyesinde barındırırken; işlevsellik, tüketici deneyimi, lojistik ve sürdürülebilirlik açısından da yüksek performans sunuyor. Tetra Pak Türkiye, İran, Kafkaslar ve Orta Asya Pazarlama Direktörü Gaye Atakan, “Yenilikçi ürünümüz, tutuş ve dökme kolaylığından raflardaki estetik duruşuna kadar birçok alanda fark yaratıyor” dedi.
Kullanıcı dostu ve akıllı bir tasarıma sahip olan Tetra Brik® Aseptic Ultra Edge, tüketicilerin günlük yaşamlarını kolaylaştıran birçok pratik özellik sunuyor. Yapılan değerlendirmelerde kullanıcı ve tüketici tercihleri açısından olumlu geri bildirimler alan Tetra Brik® Aseptic Ultra Edge, sunduğu güvenlik ve kullanım kolaylığıyla dikkat çekiyor. Yeni ürünle ilgili değerlendirmelerde bulunan Tetra Pak Türkiye, İran, Kafkaslar ve Orta Asya Pazarlama Direktörü Gaye Atakan, şunları söyledi: “Türkiye'yi ilk kez uzun ömürlü sütle tanıştıran Pınar Süt, ambalajlarını Tetra Brik® Aseptic Ultra Edge ile yenileyerek ürünümüzü Türkiye’de tüketicilerle buluşturan ilk marka oldu.”