1986 YILINDAN BU YANA MODA SEKTÖRÜNDE GÜÇLÜ BİR VARLIK GÖSTEREN VE KADIN MODASINA YÖN VEREN IPEKYOL, YENİ REKLAM KAMPANYASIYLA MODA TUTKUNLARINA SESLENİYOR. HAYATININ HER ANINDA ŞIKLIĞINDAN VE TAVRINDAN ÖDÜN VERMEYEN KADINLARA, “IPEKYOL KADINI SENSİN” DİYEREK İLHAM VEREN MARKA, ŞİMDİ YEPYENİ BİR İLETİŞİM YOLCULUĞUNA ÇIKIYOR.
“Ipekyol Kadını Sensin” adlı bu etkileyici kampanyada, Ipekyol kadınına hayat veren Burcu Esmersoy, Hazal Subaşı, Mina Ceran ve Zuhal Olcay gibi güçlü ve ilham verici isimler yer alıyor. Kadınların ruhundaki gücü, özgünlüğü ve zarafeti kutlayan kampanya, tüm kadınları kendi feminenliklerini cesurca yaşamaya davet ediyor. Ipekyol’un bu yeni kampanyası, markanın %100 kadın odaklı yapısından ve her kadının içinde bulunan o eşsiz feminen duygudan ilham alıyor. Kadına bahşedilmiş ve her an kutlamaya değer bir armağan olan bu feminenlik, kampanyanın temelini oluşturuyor.
ÖZGÜRCE VAROLMAK
Ipekyol, yeni reklam kampanyasında bir kadının her nerede olursa olsun içinden geldiği gibi feminenliğini gizlemeden ve özgürce var olabileceğini vurguluyor. Bu yaklaşımıyla hayatın her alanında varlık gösteren kadınları “IPEKYOL KADINI” olarak tanımlıyor ve bu özel kadınlarla gurur duyduğunu bir kez daha ifade ediyor. Yıllardır günlük giyim, ofis stili, abiye, dış giyim, çanta, ayakkabı ve aksesuar ürünleriyle modern kadının yaşam tarzına ilham veren Ipekyol, gündüzden geceye şıklık arayan kadınların moda markası olmaya devam ediyor. Feminenlik, cesaret, özgürlük ve özgünlükle dolu yeni bir söylemi tüm kadınlara ulaştırmayı hedefliyor.